Celebrities that have amazing talents but bad looks
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 3/26/09
I think a lot of celebrities have amazing talents.

Like some singers have amazing voices, but because they don't have a pretty face, they're not famous!

Some actors and actresses are really at acting too. But again because of their looks, not famous.

Well there are celebrities like this that are famous, but just not on Crunchyroll.

Hmm...

Name some of them.
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/26/09
there are many i know that are famous i there native country but not on CR. for instance ueno juri and aoi miyazaki
2319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 3/27/09
the korean girl in you tube?
i think she's pretty decent. she isn't that bad for looks and she can sing very well.

for everyone's sakes..
she can do the whistle, "love takes time" by mariah carey.

i saw one video of her debut but i haven't seen her after that ever since

http://www.youtube.com/watch?v=lZQJsZXWuaI
796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Singapore
Offline
Posted 4/3/09
ocean ou de yang??
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Europe~
Offline
Posted 4/3/09
Okay, I'm gonna get killed for saying this but Matsumoto Jun.
He's not ugly, he's just not attractive but he's still a great actor.
5581 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 4/3/09

sizar wrote:

Okay, I'm gonna get killed for saying this but Matsumoto Jun.
He's not ugly, he's just not attractive but he's still a great actor.


haha yeah dont kill me either but i gotta agree.. i think he's a wonderful actor but he's just not that handsome
957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / youtube.com/radio...
Offline
Posted 4/3/09
Um...Daesung from Big Bang. He's really good at singing but he's not that cute.
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 4/3/09
micky from dbsk has talent not the looks
946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
darkroom
Offline
Posted 4/20/09
T-max vocalis (lol: i dunno his name)..but if u see this vid u know what i means..he's face looks weird here...
oh..no offense to T-max fans..this is just my opinion...

http://www.youtube.com/watch?v=mq7c4veVzbg
You must be logged in to post.