First  Prev  1  2  Next  Last
What do people think of the manga Uwasa no Midori-kun?
2171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/26/09
ok probs no-one is gonna answer this, BUT it is AN AWESOME manga. and ikeyamada GO is an awesome mangaka.
her art is sooo cute for the girls, hot for the guys, and TOTALLY good story-lines. I know some ppl srsly really dislike manga that is boring and so do i. i mean, in typical shoujo stuff like omg wat should i do? he won't talk to me? PU-LEASE ok i hope i dont offend anyone but srsly, hmmm..... anywayyyyyy about uwasa, blah blah... ITS REALLY GOOD
its a sport manga, and keep reading dont stress. coz you'll love this story even be4 u read everything. im sorry, its NOT finished in english, but it is in japan. heres my version of the blurb:

Yamate Midori was always such a tomboy the minute she was born. Although she doesn't seem to realise how cute her smile is, how out-going her personality is, she suddenly meets Hino Tsukasa wen they are small. Sure, he taught her soccer, and now she loves it. Then tsukasa-kun leaves away from her island, her home. Years later, they meet again. What happens? well u guessed it, they meet again. His a rising famous star in soccer, and she's an ordinary girl at school. Then he does something unforgivable. (SRSLY SO HEART BREAKING) AFter that, midori swears she'll get revenge (haha so much like kyoko in skip beat) and then beat tsukasa in soccer. U hafta see her play, shes awesome. and then btw did i forget to mention. to play soccer, she enters a school, dressed as a BOY. ahaha but stil totally kawaii. Ok, there we go. Blurb complete.

ok FIND THE MANGA IN MANGAFOX OR ONEMANGA. YOU'LL LOVE IT!!! and its only classified mature and smut, becz theres only a bit of kissin and then the naked scene wen she goes shower or watevs. but she walks around the house naked, ROFL and she loves this octupus shrimp snack. (DONT ASK ME WHY) BUTTTTTT dont be scared, read and then rate.

OK PLZ REPLY anyone.. btw, did i say too much? haha, reply ppls. you know you love me, viv.xx

p.s - add me as a friend or wateva? nice to meet chu XD

70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 3/27/09 , edited 3/27/09
Seems interesting.

Now that I actually read what you said, it seems like "She's The Man." movie...
259 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/27/09
The ending was good, she choose the right person at least, though she's naive and foolish.
20475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the very same...
Offline
Posted 3/27/09
souns interesting....will try it
573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/27/09
it was good but kinda smutty
47 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / At home.
Offline
Posted 5/10/09
It was OK, I wanted to see more of the soccer games. The love triangle was solved at least, but poor guy. It could have been better, there are other manga that are similar concept to it and the mangaka of those has a done job compared to Ikeyamada Go.
Posted 5/18/09
love this manga!!
im so happy she finally chose kazuma!!
XDDD
266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Taguig
Offline
Posted 5/18/09
actually I really like it .,,
but unfortunately its been a decade waiting 4 d new chapters in onemanga.,,
i also love moe kare
2722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / indonesia
Offline
Posted 5/18/09
love this manga but i prefer hino tsukasa than shinbashi kazuma
53 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/6/09
i love this manga!!! the art and plot is awesome! the ending was ok but i kinda guessed it would be like that. if only the mangaka had thought up of a better ending than i would love it 100%. overall the manga was kawaii anyone who loves shoujo should try it. can anyone recommend me a good shoujo manga similar to this one?
416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 7/6/09
onemanga doesnt update it so i cant finish reading but thats u guys for spoiling it for me...
316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in your kitchen...
Offline
Posted 7/12/09
omg! this manga stopped and hasnt uploaded another chapter since....ugh! i really wanna read it!
but its a good story tho! =)
13136 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Europe
Offline
Posted 7/13/09
Lol, I remember this one. It was interesting. But, I dropped it, after I forgot the name ~_~ .
2150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 7/13/09
The beginning was really good. Too bad, the ending SUCKED. D:
Posted 7/14/09
didn't finish it but was cute and kind of hmm adult-ish
not really but yeah ^^
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.