Created by crystalics
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
are you a Miura Haruma lover??
23944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ask me :)
Offline
Posted 3/30/09
i love him.
17615 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / here. XP
Offline
Posted 3/30/09
he's okay.
111856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Laguna
Offline
Posted 3/30/09
i like him.. he's cute.. and i like his dramas.. :lol
21531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/30/09
yeah!!haahahha
6787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / The Netherlands...
Offline
Posted 3/30/09
he's a good actor.. ^_^
Posted 3/30/09
I don't know him
3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 3/31/09

lunarprincess14 wrote:

definitely! i totally love him in gokusen 3 and bloody monday.


yeah...same as here...


;p
3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 3/31/09

Hachinin wrote:

is it just me or does he have the hottest walk ever? watch gokusen 3 and you'll know what I'm talking about...even oguri shun has nothing compared to haruma's walk. まじて!


yeah...awesome..I love the way he walk.. haha..


;p
3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 3/31/09

IsakuRain wrote:

Bloody Monday was my favourite drama that he acted in. XD


yeah...same here..hope there would be a sequel...


;p
12533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Toronto
Offline
Posted 4/1/09

crystalics wrote:


IsakuRain wrote:

Bloody Monday was my favourite drama that he acted in. XD


yeah...same here..hope there would be a sequel...


;p


Hahaha Yep, sames. Well at least a movie sequel with all the original casts acting.
3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 4/1/09

IsakuRain wrote:


crystalics wrote:


IsakuRain wrote:

Bloody Monday was my favourite drama that he acted in. XD


yeah...same here..hope there would be a sequel...


;p


Hahaha Yep, sames. Well at least a movie sequel with all the original casts acting.


yeah...
Its seems that I'm kinda unsatisfied with the ending..and as J said..it seems that there still a continuation..


;p
11938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Estonia
Offline
Posted 4/1/09
Err... No?
Dunno him?
10853 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / over there
Offline
Posted 4/1/09
just became a fan of him today.. he's really cute when he smile.. lol.
27007 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / AUSTRALIA
Offline
Posted 4/1/09
dont know who he is
Posted 4/1/09
Yes.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.