First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
23 year old Brother decapitates his 5 year old sister !!
Posted 3/31/09
everyone snaps once in a while
Posted 3/31/09

Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 3/31/09

WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,
Posted 3/31/09

Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,

I thought that you were a fan of necrophilia, since you're a metalhead.
4334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Singapore
Offline
Posted 3/31/09
o.0

Weird people these days.
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 3/31/09 , edited 3/31/09

WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,

I thought that you were a fan of necrophilia, since you're a metalhead.


Nah, raping dead people isn't exactly my idea of fun, and what exactly does metal have to do with necrophilia ?
Posted 3/31/09

Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,

I thought that you were a fan of necrophilia, since you're a metalhead.


Nah, raping dead people isn't exactly my idea of fun, and what exactly does metal have to do with necrophilia ? If you think i'm one of those retarded gothic metal heads with red spiky hair then your way off, those kinda people annoy me.

I thought you had a thing for teh goths.
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 3/31/09

WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,

I thought that you were a fan of necrophilia, since you're a metalhead.


Nah, raping dead people isn't exactly my idea of fun, and what exactly does metal have to do with necrophilia ? If you think i'm one of those retarded gothic metal heads with red spiky hair then your way off, those kinda people annoy me.

I thought you had a thing for teh goths.


Not that I'm currently aware of, No.
Posted 3/31/09
I don't have a snappy comeback for this :|
Posted 3/31/09

Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,

I thought that you were a fan of necrophilia, since you're a metalhead.


Nah, raping dead people isn't exactly my idea of fun, and what exactly does metal have to do with necrophilia ? If you think i'm one of those retarded gothic metal heads with red spiky hair then your way off, those kinda people annoy me.

I thought you had a thing for teh goths.


Not that I'm currently aware of, No.




Allhailodin wrote:

I think that some goth chicks look hot. but that's a rarity, emo people can go commit the suicide they always talk about and save us from your emo crap, and punk alright sometimes. but it usually sucks.

Oral.
NAO!
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 3/31/09

WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:


Allhailodin wrote:


WellHungStallion wrote:

Maybe they refused to give him teh incest anymore.


Yeah, i'd be pissed too, although not that pissed

I would be that pissed.


Nah, I really dont see the problem with incest, so it's just like getting told by a girlfriend she doesn't wanna do it right now, nothing to kill her over, cause if you kill her your never going to do her again, unless of course your willing to do a dead body, thus making that a stupid decision if your motive is incest,

I thought that you were a fan of necrophilia, since you're a metalhead.


Nah, raping dead people isn't exactly my idea of fun, and what exactly does metal have to do with necrophilia ? If you think i'm one of those retarded gothic metal heads with red spiky hair then your way off, those kinda people annoy me.

I thought you had a thing for teh goths.


Not that I'm currently aware of, No.




Allhailodin wrote:

I think that some goth chicks look hot. but that's a rarity, emo people can go commit the suicide they always talk about and save us from your emo crap, and punk alright sometimes. but it usually sucks.

Oral.
NAO!


Huh, guess i am a fan of goths after all.
5355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / UK
Offline
Posted 3/31/09
i wonder why this is not given a bigger news coverage? maybe coz the criminal is not Asian
Posted 3/31/09
The Worlds Filling Up With Psycho's.


I Once Made My Brother,
Unconscious For A Few Seconds,
By Banging A Metal Box On His Head.
6743 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Toronto, Canada
Offline
Posted 3/31/09
WHAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Posted 3/31/09

NaruHina2210 wrote:

The Worlds Filling Up With Psycho's.


I Once Made My Brother,
Unconscious For A Few Seconds,
By Banging A Metal Box On His Head.

So how did that work?
How big was the box?
Did the box call you?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.