First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Should CR have a zero tolerance level for chain letters/spamming?
Posted 4/1/09

Mypinkyrulez wrote:

Don't know but they should have 0 tolerance for people who create two threads on the same subject.

Edit: Nah give those people a chance. I mean they're probably just trying it out of curiosity.


well im just saying some times ppl make threads not even knowing theirs an old one and so wat if ppl are curious that dosnt make it any better its still bad to spam and send chain letters
Posted 4/1/09 , edited 4/1/09

dark215000 wrote:


WellHungStallion wrote:

I feel that they should have 0 tolerance for 13 year olds that lie about having a tattoo.


*blinks*seriously think im lieing about my tattoo are u retarded seriously wow well i dont give a damn wat u think if im lieing or not

You are 13.
You are Brazilian.
Does that picture of your back on your profile look anything like that of a 13 year old Brazilian?
I also don't give a fuck about what you don't care about.
Posted 4/1/09

mystic17 wrote:

yeah but people still won't listen =T


thats wat im trying to say since their not lisening just put down the tolorance level they wont learn not to play with fire till they get burned
Posted 4/1/09

WellHungStallion wrote:


dark215000 wrote:


WellHungStallion wrote:

I feel that they should have 0 tolerance for 13 year olds that lie about having a tattoo.


*blinks*seriously think im lieing about my tattoo are u retarded seriously wow well i dont give a damn wat u think if im lieing or not

You are 13.
You are Brazilian.
Does that picture of your back on your profile look anything like that of a 13 year old Brazilian?
I also don't give a fuck about what you don't care about.


i never said i was 13 no wer in my profile says im 13
Posted 4/1/09

dark215000 wrote:


WellHungStallion wrote:


dark215000 wrote:


WellHungStallion wrote:

I feel that they should have 0 tolerance for 13 year olds that lie about having a tattoo.


*blinks*seriously think im lieing about my tattoo are u retarded seriously wow well i dont give a damn wat u think if im lieing or not

You are 13.
You are Brazilian.
Does that picture of your back on your profile look anything like that of a 13 year old Brazilian?
I also don't give a fuck about what you don't care about.


i never said i was 13 no wer in my profile says im 13


I remember you from a long time ago.
You had your age on your profile back then.
Posted 4/1/09

dark215000 wrote:


mystic17 wrote:

yeah but people still won't listen =T


thats wat im trying to say since their not lisening just put down the tolorance level they wont learn not to play with fire till they get burned


try telling shinji or the mods this idea
Posted 4/1/09

i never talked to u ever eeeeever im 15 first of all im 6 feet tall dude thats my back
Posted 4/1/09

mystic17 wrote:


dark215000 wrote:


mystic17 wrote:

yeah but people still won't listen =T


thats wat im trying to say since their not lisening just put down the tolorance level they wont learn not to play with fire till they get burned


try telling shinji or the mods this idea


blah to much work haha
Posted 4/1/09

dark215000 wrote:


i never talked to u ever eeeeever im 15 first of all im 6 feet tall dude thats my back

I knew you back on my old account.
KinkyHamster.
That is not your back.
Posted 4/1/09
People don't really give a shit about rules, especially on the interwebs.
Even if there was a 0 tolerance rule on spamming, people will do it anyway.
Posted 4/1/09

Gaia93 wrote:

People don't really give a shit about rules, especially on the interwebs.
Even if there was a 0 tolerance rule on spamming, people will do it anyway.

D:
But I care deeply about this forum and its rules.
I worship and study them each night.
Posted 4/1/09

WellHungStallion wrote:


dark215000 wrote:


i never talked to u ever eeeeever im 15 first of all im 6 feet tall dude thats my back

I knew you back on my old account.
KinkyHamster.
That is not your back.


im telling u it is and i know ur old account by ur avi and well if u dont believe thats my back well then ohh well and i never talked to u id know this cause well i hate ppl like u no offence ^^ so id never ever want to talk to u or be ur friend
Posted 4/1/09

Gaia93 wrote:

People don't really give a shit about rules, especially on the interwebs.
Even if there was a 0 tolerance rule on spamming, people will do it anyway.


yes and if they do it they sdhould get banned/nucked so they will learn u follow the rules cause u respect and like this web site so u dont want to cause trouble ppl that dont follow the simple rules should just get banned so they will learn
Posted 4/1/09

dark215000 wrote:


WellHungStallion wrote:


dark215000 wrote:


i never talked to u ever eeeeever im 15 first of all im 6 feet tall dude thats my back

I knew you back on my old account.
KinkyHamster.
That is not your back.


im telling u it is and i know ur old account by ur avi and well if u dont believe thats my back well then ohh well and i never talked to u id know this cause well i hate ppl like u no offence ^^ so id never ever want to talk to u or be ur friend

Well, I don't care about people like you enough to hate.
BUT THAT DOESN'T MEAN I DON'T LOVE YOU.
WHY WON'T YOU BE MAH FRIEND?
I NEED YOU SO MUCH.
I CAN"T LIVE WITHOUT YOU.
Posted 4/1/09
define "zero tolerance"
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.