First  Prev  1  2  3  Next  Last
Requesting a month ban
Posted 4/5/09 , edited 4/5/09
I would really like a month ban from cr for time to think to myself and just to have a break, I am addicted right now and I really just need a break and this is the only way to help me to do so. Thanks mods for doing so, also feel free to laugh at me.
Posted 4/5/09
PM a mod, don't make a thread about it. And trust me, if you're that addicted you'll probably just come back to look at stuff, though you won't be able to post anything.

2745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / evergreen state
Offline
Posted 4/5/09
why dont you just delete ur account?!
11277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Iloilo City, PH
Offline
Posted 4/5/09 , edited 4/5/09

makihorikitty_eunhyepooh22_16 wrote:

why dont you just delete ur account?!


and lose all that hard earned CR points..? spaceghost is appalled...

Posted 4/5/09

manzi wrote:


makihorikitty_eunhyepooh22_16 wrote:

why dont you just delete ur account?!


and lose all that hard earned CR points..? spaceghost is appalled...



his points are like weak sauce.....but i like how spaceghost is appalled...ha ha ha



and well send a pm friend...or yeah delete the account
Posted 4/5/09 , edited 4/5/09
But if you're really addicted you could just make another account.

Are they gonna have to IP ban you?
17095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / way down south. ....
Offline
Posted 4/5/09
.... i thought this was funny.
=[ i am alone.



its a joke right? >.> ..... so alone.
Posted 4/5/09

4n4b43r wrote:

.... i thought this was funny.
=[ i am alone.



its a joke right? >.> ..... so alone.


no...im pretty sure he's serious...lol
Posted 4/5/09
I also find it funny.
19013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
www.crunchyroll.com
Offline
Posted 4/5/09
Don't leave D=
Posted 4/5/09

SO1IDJAK3 wrote:

But if you're really addicted you could just make another account.

Are they gonna have to IP ban you?


This, also, is a good point.
Posted 4/5/09
People should have more self control.
6362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In Ambiguity
Offline
Posted 4/5/09

kino_neko wrote:


manzi wrote:


makihorikitty_eunhyepooh22_16 wrote:

why dont you just delete ur account?!


and lose all that hard earned CR points..? spaceghost is appalled...



his points are like weak sauce.....but i like how spaceghost is appalled...ha ha ha



and well send a pm friend...or yeah delete the account


Cries. If his points are weak sauce, mine are comatose... sauce! xD

Yes send a PM to one of the mods, I stay away from CR over the weekends since I don't have access to any computers at home aside from my cousin's laptop which I vowed never ever to use again.

Or find another activity, one that is addictive and productive.
4590 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Colorado
Offline
Posted 4/5/09 , edited 4/5/09
You really shouldn't have to ask for moderator help to get you away from CR. If you really want to take some time off and do other things, just do it. If you can't seem to control yourself that's your own problem, though I don't see why you wouldn't be able to. Besides, what's so addicting about CR? Sure there are nice people here and you can watch anime, but what else is there?
17095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / way down south. ....
Offline
Posted 4/5/09
hmm in that case. NOOO! (3 big letter O's means serious stuff btw!)
do not leave! X_X yew can not turn your back on your fellow ... anime..junkies. =3
it just isnt right. ^_-

plus we share common.... interests. lol teee. ^,^ *hangs on your ankle*
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.