Remove this ad
First  Prev  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  Next  Last
[Game!] Name that!
Member
1149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the deep heart...
Offline
Posted 4/24/09
My name in ________ ________(first and last name) and my parents fight alot,my shugo chara usually cheers me up the best I can and it works most of the time,her name is ________ and we both love doing the ________-________ we see in our gag comics,I think that ________ ________ is my best friend and i dislike ________.
My name in Mashiro Rima (first and last name) and my parents fight alot,my shugo chara usually cheers me up the best I can and it works most of time,her name is Kusukusu and we both love doing the Bala-Balance we see in our gag comics,I think that Hinamori Amu is my bestfriend and i dislike Nagihiko.
Lol why Nadeshiko wasn't in dislikes? Rima-Senpai Thinks that Nagi has NONONONO twin bro...
Member
13107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In the forest hel...
Offline
Posted 4/24/09 , edited 4/24/09

Mariel09 wrote:

Fake Charanari:Dark Jewel..
True Charanari:Amulet Diamond
Clue:He was A Gaurdian Character and he likes to skate in the snow....
LOL I forgot his name XDBut I already watched that show


I honestly don't get your answer to my question/clues...
Member
13107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In the forest hel...
Offline
Posted 4/24/09
Snoppe! Also she's a girl, not boy.

No one still has the right answer to mines. Go to the previous page to read it. ^^
Member
28260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Somewhere in a po...
Offline
Posted 4/25/09
The Dumpty Key and the Humpty lock? XD

Hints:I hate to sit down doing nothing,I like to be loud and cheerful
Member
45898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Omggggg Stalker A...
Offline
Posted 4/25/09
i name that ran XD

im was voted the most popular chara's out there XD HINT: Not dia XD
Member
6698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Back in December :)
Offline
Posted 4/25/09
uhmmm..... hmm.... i name either yoru or ran, possibly? :\

clues: i have very long hair, it can come in handy when you uhm... *coughdressasangirl* lol easy
Member
1149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the deep heart...
Offline
Posted 4/25/09
LOL not easy 4 me Nana?
Clues:It's an egg that all the wish you wish come true XDIt is easy 4 me..Magical Egg without a color like a chiken's egg..
Member
1149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the deep heart...
Offline
Posted 4/25/09
Kusukusu if you know what I mean..T_T
Member
28260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Somewhere in a po...
Offline
Posted 4/25/09
THE EMBYRO~!

Hints:I used to be famous,now i still am but not as much,I am very stubborn
Member
13107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In the forest hel...
Offline
Posted 4/25/09

Mariel09 wrote:

LOL not easy 4 me Nana?
Clues:It's an egg that all the wish you wish come true XDIt is easy 4 me..Magical Egg without a color like a chiken's egg..


Luo1122's answer was Nagihiko
Member
13107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In the forest hel...
Offline
Posted 4/25/09
Utau-chan! ^^

A recently dissapointed mother at her daughter, who recently talked to her daughter on the phone giving her permission to go to the "emergency" she was talking about in the manga. (Kinda confusing, but hope you get it. >.<)
Member
1149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the deep heart...
Offline
Posted 4/26/09
XD
Fill in the blanks..
I am a boy my name is _______..I have a green hair and I like to be a ninja..but my sister _________she was utau's manager I shouldn't say yes for the __________ Cd's.My sister said the first one was the "____ _____" the problem is I cant do it because we cant be enemies....but then I should do it... My shugo Chara ____ helped me out to give the cd but after that ______ was been controlled by the song of utau....Then ________ saved the answer in the blank #6...
Member
28260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Somewhere in a po...
Offline
Posted 4/26/09
I am a boy my name is Kairi..I have a green hair and I like to be a ninja(<thats supposed to be samurai)..but my sister Yukari was utau's manager I shouldn't say yes for the Onidari cd's.My sister said the first one was the "black diamond" the problem is I cant do it because we cant be enemies....but then I should do it... My shugo Chara Musashi helped me out to give the cd but after that Tadase was been controlled by the song of utau....Then Amu saved the answer in the blank #6...

lolz its hard to make sense out of this with all the grammar mistakes >.<

Hints:I am Kukais fourth brother
Member
13107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / In the forest hel...
Offline
Posted 4/26/09 , edited 4/26/09
Umm... Rento? xD Idk, I forget all their names sometimes.

No one still hasn't answered mine at the top! >:(


A recently dissapointed mother at her daughter, who recently talked to her daughter on the phone giving her permission to go to the "emergency" she was talking about in the manga. (Kinda confusing, but hope you get it. >.<)


Answer people first before you make your own! >.<
Member
1149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the deep heart...
Offline
Posted 4/27/09
LOL I didn't watch that one ^_~ but anyway I don't get it
Answer the 5 questions...
1. they are 2 color of eggs with a yellow.. and the other one was blue green...
2. A bear has a scary face XD
3. The owners are like they're shugo charas..name them
4. After her friends came the girl was wonder what kind of name was that...
5. Where did the boy took a rest?
First  Prev  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  Next  Last
You must be logged in to post.