First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Which user has the best profile?
Posted 5/13/07
hmmm i dunno i just watch videos here but i think anrie has a nice one =)
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 5/13/07

n0odle wrote:

Threads gets more and more pointless every passing day.


Anyways. Mines.
8715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / North Carolina
Offline
Posted 5/13/07
They can't be intresting... nothing much to add really..
Posted 5/13/07
lol yeah maybe you're right about the threads thing,just trying to escape boredom,my bandwidth has already reached the limit =(
killar 
69281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Texas
Online
Posted 5/13/07
Nah, october01 has the best I've seen so far.
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 5/13/07

killar wrote:

Nah, october01 has the best I've seen so far.


oooooo, Preettty.
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 5/13/07

killar wrote:

Nah, october01 has the best I've seen so far.


D: Far too much glittery, sparkley crap.
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 5/13/07

lokita wrote:


killar wrote:

Nah, october01 has the best I've seen so far.


D: Far too much glittery, sparkley crap.


And your mushroom bullets are perfect.
7147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / 中国
Offline
Posted 5/13/07

killar wrote:

Nah, october01 has the best I've seen so far.


at the strip club with her 1 year old? sounds kind of valid since there is no such thing as a stripper who doesn't have a kid. does that mean we have a stripper here? it would explain the fondness for sparklies...
66185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / UK
Offline
Posted 5/13/07
Haha wow october has such a pretty one! ^-^

From those that i've seen lately i would say:
Henz_lan - he has daily historical events and a 'Did you know' section that i like checking ^-^
q_h - just because the News edit for today is really funny ^-^

I like other members' profiles like Animoo_x and Josey because of the regular updates aswell ^-^.

EDIT to below: hehe i know! He won the title of longest profile ^-^
20230 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / California
Offline
Posted 5/13/07
Oh Eros, if only you still had longcat. Instant win.
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 5/13/07

kris07 wrote:


lokita wrote:


killar wrote:

Nah, october01 has the best I've seen so far.


D: Far too much glittery, sparkley crap.


And your mushroom bullets are perfect.


XDD lmao, stfu. They're lovely.
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 5/13/07

s_j_b wrote:

Haha wow october has such a pretty one! ^-^

From those that i've seen lately i would say:
Henz_lan - he has daily historical events and a 'Did you know' section that i like checking ^-^
q_h - just because the News edit for today is really funny ^-^

I like other members' profiles like Animoo_x and Josey because of the regular updates aswell ^-^.

EDIT to below: hehe i know! He won the title of longest profile ^-^


Those were fun to check out.
2476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / lost
Offline
Posted 5/13/07
Um,....not really looked at many peoples profiles, so i can't state the best............s_j_b is cool. Mainly because it keeps updating. Oh, and them lil things that are hopping around. L O L...
3902 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / UK
Offline
Posted 5/13/07
^ I agree
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.