First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply town rp
Posted 4/15/09

Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:


Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:


Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:



Mist: *pops her gum* Just to speak my mind
Sei: I wish the things that same out of your mouth were nice sometimes

Hikari: whatever u say mist-san
Hitomi: Hikari-chan somones watching u two
Hikari: eh? "looks back and sees L"


Sei: *looks at the boy* He can't see us
Mist: *chews her gums and looks*


Hitomi: Hikari-chan what does he think
Hikari: he thinks that we are strange because we are simple talking to noone and he wonders if we have coughet him looking to us
Hitomi: hmm he wonders to much


Sei: Well you two do look strange talking to the air. Will thats what it look like to him
Mist: *shrugs* Human


Hikari: "sighs" whatever
Hitomi: Hikari-chan he still looks to us
Hikari:whatever I don't care



L: so they know im looking at them.....now all i have to do is watch how they re-act...

Member
17044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in ur bed xD :]
Offline
Posted 4/15/09
-walks around looking like an idot-
Creator
11833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / vampire land
Offline
Posted 4/15/09

animefreak9 wrote:


Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:


Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:


Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:



Mist: *pops her gum* Just to speak my mind
Sei: I wish the things that same out of your mouth were nice sometimes

Hikari: whatever u say mist-san
Hitomi: Hikari-chan somones watching u two
Hikari: eh? "looks back and sees L"


Sei: *looks at the boy* He can't see us
Mist: *chews her gums and looks*


Hitomi: Hikari-chan what does he think
Hikari: he thinks that we are strange because we are simple talking to noone and he wonders if we have coughet him looking to us
Hitomi: hmm he wonders to much


Sei: Well you two do look strange talking to the air. Will thats what it look like to him
Mist: *shrugs* Human


Hikari: "sighs" whatever
Hitomi: Hikari-chan he still looks to us
Hikari:whatever I don't care



L: so they know im looking at them.....now all i have to do is watch how they re-act...


Hikari: Hitomi I think hes an cop or something like that
Hitomi: he can be trouble for u "gets over protective"
Hikari: stop it with ur overprotecting he doesnst seem to have bad thoughts besides he's really cute and hot
Hitomi: "sweetdrops" Hikari-chan stop talking like that in front oh me u know it upsets me seeing people get close to u after all u been trough
Posted 4/15/09 , edited 4/15/09
L: hmm......
Light: Hey Ryuzaki! what are you doing?
L: oh, hello Light-Kun, how are you?
Light: Great i guess. why are you out here?
L: no particular reason, just enjoying the surroundings.
Posted 4/15/09


Mist: *pops her gum and looks interested*
Sei: Hmm I wonder why he wont stop staring.
Creator
11833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / vampire land
Offline
Posted 4/15/09 , edited 4/15/09

KeeKee13 wrote:



Mist: *pops her gum and looks interested*
Sei: Hmm I wonder why he wont stop staring.


hitomi: Hikari-chan stop reading his mind it's to dangerous see that boy beside him
Hikari: "looks to light" yeah oh I get it he has an interesting mind
Hitomi: what? are u reading his mind now?
Hikari: yep and he thinks of tousend ways to not let anyone know that he's kira
Posted 4/15/09

Rescha_Sakura12121 wrote:


KeeKee13 wrote:



Mist: *pops her gum and looks interested*
Sei: Hmm I wonder why he wont stop staring.


hitomi: Hikari-chan stop reading his mind it's to dangerous see that boy beside him
Hikari: "looks to light" yeah oh I get it he has an interesting mind
Hitomi: what? are u reading his mind now?
Hikari: yep and he thinks of tousend ways to not let anyone know that he's kira


Sei: Mmm so he hides a secert
Mist: *chews her gum uninteristed in them*
42727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 4/16/09
*walking down the road sees all the comision*
*ignores it and keeps walking by while writing in his death note*
Member
31698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My Safe Haven
Offline
Posted 4/16/09 , edited 4/16/09
naomi: *walking around* *inside her head* *i wonder where is zero right now? zero please come back quickly i feel uneasy and kinda afraid being all alone *worried and afraid* *
Creator
11833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / vampire land
Offline
Posted 4/16/09
Hikari:Whatever Hitomi lets go
Hitomi: kay "walkes away with Hikari"
Hikari: "sighs" that girl pissed me off
Hitomi: Hikari-chan when are u going to write his name in the death note
Hikari: soon but I still have to think about a way that noone will find I was it
Hitomi: good Hikari-chan u have to be carefull or the police will find it out that u are responsible for his death
Hikari: yeah yeah
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In a corner .
Offline
Posted 4/16/09
Erica: What shall we do today Shi-kun?? *smiles*
Shin Uh-oh...onee-chan there's 3 shinigamis with 3 girls with notes...I think we should leave. I'm scared...
Erica: You're right...I'm scared too...let's go the other direction.

*attemps to tip-toe away*
Posted 4/16/09
Sei: *grins* Seems more shinigamis are starting to appears
Mist: *shrugs and chew her gum* Who cares?
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In a corner .
Offline
Posted 4/18/09
Shin: Uh-oh hurry! One has seemed to noticed us!
Erica: I'm going as fast as I can!
Member
31698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My Safe Haven
Offline
Posted 4/19/09


naomi: *wandering around* *bump to someone*
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In a corner .
Offline
Posted 4/19/09

anne_nicole wrote:



naomi: *wandering around* *bump to someone*


Erica: oww >-< oh I'm sorry! Here lemme help you up
Shin: hurry up! You have no time to lose
Erica: *glare at Shin*
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.