First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Post Reply FANFIC[OS]~~Bench-chan :]
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 4/20/09

iluvnews wrote:


Geh-san wrote:


iluvnews wrote:


Geh-san wrote:

are? in what part did you sniff?
was it the bewildered heart or dolly valentine?

nyahaha..it's ok...i don't mind..*evil laugh*


LMAO . of course dolly valentine~
I was laughing non-stop in bewildered heart.
demo, I think I forgot to leave a comment
I always forget thing.
BAKA! isay
LMAO . I'm talking to myself now . sorry


nyaahah..
i never thought bewildered heart could be so hilarious!..xD

nah it's ok..now's the time you leave a comment..
you wouldn't want me saying this..."have you read this?" or "isay chan, have you read bewildered heart?"

and you'll be like.."neechan is surely forgetful! "
*pokes my head!

waah you're not a baka!
you just got infected by my bakanishbu illness!


ha~i! bewildered heart is soo funny and mecha mecha kawaii !!~

oh . I'll leave a comment right now .
I said a while ago that I'll post a comment
and then, I said "before I'll post I'll just make a sandwich"
than, after that, I forgot .
atleast, you reminded me

LMAO. yes I'm BAKA . oh.
we could be the Baka sisters xDD
kyaaaa !! sorry for the joke


haha yeah we could be baka sisters!
let's keep the fire of bakaness flowing in our hearts! eeh?!O_O

that will lift our spirits!
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/20/09

Geh-san wrote:

haha yeah we could be baka sisters!
let's keep the fire of bakaness flowing in our hearts! eeh?!O_O

that will lift our spirits!


oh yea ! LMAO .
nee-chan see my comment now .
It's funny and weird xD

kyaaa !! BAKANESS activated *making weird sounds*
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 4/20/09

iluvnews wrote:


Geh-san wrote:

haha yeah we could be baka sisters!
let's keep the fire of bakaness flowing in our hearts! eeh?!O_O

that will lift our spirits!


oh yea ! LMAO .
nee-chan see my comment now .
It's funny and weird xD

kyaaa !! BAKANESS activated *making weird sounds*


kk *rushes to read your comment*
oh btw...instead of making weird sound..it must be like this..*beep beep beep..tick tock tick tock tick tock..bing bong*

eh?!!!is that right? i put the car's sound, the clock and the -ihavenoidea- sound! loool!!!
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/20/09

Geh-san wrote:


iluvnews wrote:


Geh-san wrote:

haha yeah we could be baka sisters!
let's keep the fire of bakaness flowing in our hearts! eeh?!O_O

that will lift our spirits!


oh yea ! LMAO .
nee-chan see my comment now .
It's funny and weird xD

kyaaa !! BAKANESS activated *making weird sounds*


kk *rushes to read your comment*
oh btw...instead of making weird sound..it must be like this..*beep beep beep..tick tock tick tock tick tock..bing bong*

eh?!!!is that right? i put the car's sound, the clock and the -ihavenoidea- sound! loool!!!


oohhh .. that's cool . I like the "-ihavenoidea-" sound xD
yea . read my comment my hyperness got activated right now
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/20/09

chickballer21 wrote:

anou......konnichiwa.!!!!!!!!! you have a very interesting fanfict out there.!!!!!! too bad
it has only three chapters. anyway, jst wanna ask, what's ur fanfict all about?? jst wanna ask..... hope it won't be a bother.!!!! i'll be w8ing for the next chapter!!!! ja na!!!


kyaaa !! I've posted the 2nd part now xD
and please do tell people about this fic . ONEGAISHIMASU!
ja, hope you'll like the 2nd part.
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 4/20/09

iluvnews wrote:


Geh-san wrote:


iluvnews wrote:


Geh-san wrote:

haha yeah we could be baka sisters!
let's keep the fire of bakaness flowing in our hearts! eeh?!O_O

that will lift our spirits!


oh yea ! LMAO .
nee-chan see my comment now .
It's funny and weird xD

kyaaa !! BAKANESS activated *making weird sounds*


kk *rushes to read your comment*
oh btw...instead of making weird sound..it must be like this..*beep beep beep..tick tock tick tock tick tock..bing bong*

eh?!!!is that right? i put the car's sound, the clock and the -ihavenoidea- sound! loool!!!


oohhh .. that's cool . I like the "-ihavenoidea-" sound xD
yea . read my comment my hyperness got activated right now


haha yeah me too! oh i just remembered that -ihavenoidea- sound was from
kat-tun's helmet of happiness skit! Kame said that..
well i think you've watched that! believe me, it was soo hilarious!
most esp my JIN's a mother in there! xDDD

i read it! i'm about to quote some posts from there! xD
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/20/09 , edited 4/20/09

Geh-san wrote:

haha yeah me too! oh i just remembered that -ihavenoidea- sound was from
kat-tun's helmet of happiness skit! Kame said that..
well i think you've watched that! believe me, it was soo hilarious!
most esp my JIN's a mother in there! xDDD

i read it! i'm about to quote some posts from there! xD


sou? I haven't watched it yet.
JIN'S a mother!?! WTH!? LMAO
oh . so, Kame said that xD I can imagine Kame doing that sound with hand gestures xD
that's sooo funny if he'll do that.
Moderator
28551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / JE box | YG hotel...
Offline
Posted 4/20/09

iluvnews wrote:


Geh-san wrote:

haha yeah me too! oh i just remembered that -ihavenoidea- sound was from
kat-tun's helmet of happiness skit! Kame said that..
well i think you've watched that! believe me, it was soo hilarious!
most esp my JIN's a mother in there! xDDD

i read it! i'm about to quote some posts from there! xD


sou? I haven't watched it yet.
JIN'S a mother!?! WTH!? LMAO
oh . so, Kame said that xD I can imagine Kame doing that sound with hand gestures xD
that's sooo funny if he'll do that.


yeah! he's chooo pretty!!!
yeah kame said that! it was soo cute!
kame's the father!
waah i missed akame!
better watch it! the title is helmet of happiness skit!
that's the most hilarious skits i ever watched from there!
and oh! yabu's still chibi in there!
i can still feel the yabujin love!!
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/20/09

Geh-san wrote:


iluvnews wrote:


Geh-san wrote:

haha yeah me too! oh i just remembered that -ihavenoidea- sound was from
kat-tun's helmet of happiness skit! Kame said that..
well i think you've watched that! believe me, it was soo hilarious!
most esp my JIN's a mother in there! xDDD

i read it! i'm about to quote some posts from there! xD


sou? I haven't watched it yet.
JIN'S a mother!?! WTH!? LMAO
oh . so, Kame said that xD I can imagine Kame doing that sound with hand gestures xD
that's sooo funny if he'll do that.


yeah! he's chooo pretty!!!
yeah kame said that! it was soo cute!
kame's the father!
waah i missed akame!
better watch it! the title is helmet of happiness skit!
that's the most hilarious skits i ever watched from there!
and oh! yabu's still chibi in there!
i can still feel the yabujin love!!


uwaaah !! hounto ? kyaaa !!
kame and jin are really perfect for each other. xD
jodan!
uwaaah !! yabu's still chibi??
kawaii na~
Fanfic Lover
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 4/20/09 , edited 4/20/09
*gyaaaaa*
gomen neeeee
i commented late on ur fanfic
huhuhuu~
anyway
hihihi~
ryo's been rejected!!
hahah~
keep it up~
my fanfic is boring~
Fanfic Lover
4163 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / School Library
Offline
Posted 4/20/09
kyaaaaaaaaa!!!
the second chapter is EVEN better!!!
yeyeyeye!!!
i'm so happy...
i want more chapters!!

yamada is so cute!!!
Posted 4/21/09
I’m done reading it~!!

So here goes:

For Part 1:
Uwaa~!! Sachi’s in love at first sight ne~ :]
So cute xDD
Chinen’s sorta stubborn ain’t he? xDD

The internal conflicts are so funny xDD
Kids these days easily fall in love ne~! :]

Why won’t Chinen smile? D:
Smile for us, Chiii~!!

For Part 2:
YAMADAAAAAAA~!!
So kakoiiii~!! *swoons*
I remember a scene from Yamada Tarou Monogatari with the they-look-like-a-prince thing *random thought*
PARIS?! So expensive going there ne~ D:
Take me along with you next time Yamadaaa~!! *shot*
Yamada being tossed into the air was EPIC =))

Chinen choked >w< CUUUUUUTE~!! *swoons*
It’s so cute~!! :] LOVE IT~!!!
Keep it up, my dear :D
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/21/09

deen_daifuma22 wrote:

*gyaaaaa*
gomen neeeee
i commented late on ur fanfic
huhuhuu~
anyway
hihihi~
ryo's been rejected!!
hahah~
keep it up~
my fanfic is boring~


ii, daijoubu
LMAO. that's because I've been wondering how will yamachan reacts when he gets rejected xD
et-to I've found your fanfic all about daiki kewL.
xD you have new fic?
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/21/09

triccian wrote:

kyaaaaaaaaa!!!
the second chapter is EVEN better!!!
yeyeyeye!!!
i'm so happy...
i want more chapters!!

yamada is so cute!!!


kyaaa !! hountoni arigatou *bows*

yea . yamada does. he was rejected xD
LMAO
Active Member
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Morimoto Ryutaro...
Offline
Posted 4/21/09

tyndyl wrote:

I’m done reading it~!!

So here goes:

For Part 1:
Uwaa~!! Sachi’s in love at first sight ne~ :]
So cute xDD
Chinen’s sorta stubborn ain’t he? xDD

The internal conflicts are so funny xDD
Kids these days easily fall in love ne~! :]

Why won’t Chinen smile? D:
Smile for us, Chiii~!!

For Part 2:
YAMADAAAAAAA~!!
So kakoiiii~!! *swoons*
I remember a scene from Yamada Tarou Monogatari with the they-look-like-a-prince thing *random thought*
PARIS?! So expensive going there ne~ D:
Take me along with you next time Yamadaaa~!! *shot*
Yamada being tossed into the air was EPIC =))

Chinen choked >w< CUUUUUUTE~!! *swoons*
It’s so cute~!! :] LOVE IT~!!!
Keep it up, my dear :D


oh yea . about that they-look-like-a-prince thing, I got it from Yamada Tarou
yea . yamachan's being tossed in the air was sooo funny xD

arigatou for supportine me tyndyl-chan
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.