First  Prev  1  2  Next  Last
Mod Request!!!(closed)
Mapler
23651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 4/25/09

smiley62 wrote:


furybaby wrote:


smiley62 wrote:

i made some aviis if you want to see. and ill also make an icon for this group.
or




Niice pics XD but i made betta ones!!
so u dun have to look for any btw if u wanna reply,
always quote me :)






sowwie but can u make the bakgorunds??

ummmmmm. okies sure. give me like a couple of minutes.
how bout this...............

or somethin else? can you plz explain how you kinda want the icon to look like?


tht good, but just 1 question, does it need to be squeezed into tht size
in stead of the regular?? just asking (。◕‿◕。) but verythin else is good
o btw if u wan u can make banners too n also, i dun care how
u make those icons
11968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 4/25/09
ummm. sure i cam make it a different size. i can try to make a banner and u can approve it.
11968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 4/25/09
ummm for the banners can you give me the pics?
Mapler
23651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 4/25/09

smiley62 wrote:

ummm for the banners can you give me the pics?


yea just come to the Mod Room first
11968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 4/25/09
ummmmm okay first let me show you a sample banner i made.


is this kinda what u wanted or somethin else? i didn't know what to write.
Posted 4/25/09
Username:castondra
Samples:(put in spoiler)

They arn't that goodXP
Mapler
23651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 4/25/09

castondra wrote:

Username:castondra
Samples:(put in spoiler)

They arn't that goodXP


They are good XD
i love the beams and
the glitter on the
text XD but you
have to be active.
BTW go to the mod room
if u have something to say, i dun wanna
waste space on dis lol (。◕‿◕。)
Posted 4/26/09
wanna be avii making mod

name's kitty

user is skyruubi/skyneko

samples

Mapler
23651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 4/26/09

skyruubi wrote:

wanna be avii making mod

name's kitty

user is skyruubi/skyneko

samples



ur good :D.hey look! theres an avii request!! GO LOOK AT IT!! XD
Mapler
23651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 5/2/09

Sasame246 wrote:

Username:Sasame246
Samples:(put in spoiler)

and thx XD


tehe your good XD im soo annoyed with kumo though still X(
High-Level Mapler
35522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/1/09 , edited 5/1/09
Username:Sasame246
Samples:(put in spoiler)

and thx XD
Posted 5/4/09
look at skyruubi's request, im her
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.