First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Can you say the alphabet backwards? ..Try
17868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 4/21/09
this is so confusing.
1466 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / 집 :)
Offline
Posted 4/21/09
i can..i got so bored a while back
that i decided to learn and now it's stuck with
me ...once you get it down it's pretty easy it's just like saying it forward ^^
23944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ask me :)
Offline
Posted 4/21/09
yes, but pretty slow
4095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / anywhere theirs i...
Offline
Posted 4/21/09
not at all but forword im lighting
Posted 4/21/09
Nope!
Posted 4/21/09
No, it hurts my head...
24250 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago
Offline
Posted 4/21/09
I used to be able to, but now... not so much. ^^ I lose my rhythm after "ZYXWVUT".
Posted 4/21/09
No.
Posted 4/21/09
yeah ^-^ i kept practicing until i got it right
Posted 4/21/09
Hahaha nope. Im like Z Y X............................M..................K..........................lol A I win XD Yeah Im cheating. hehe
4650 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 4/21/09
No.

But if someone offers me a million just to recite backwards I'll definitely do it! (for the sake of money)

LOLzss



>>>>>>>>>>>>>>no bashing<<<<<<<<<<<<<<
3905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / SHINee World. (:
Offline
Posted 4/21/09
Yeah, I tried it once
haha
7895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~_
Offline
Posted 4/22/09 , edited 4/22/09
nope....
but maybe i can do it if i practice
7269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / south east asia..^^
Offline
Posted 4/22/09
yeahp...
just learned after i read the topiic..ahihi
11938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Estonia
Offline
Posted 4/22/09
Haha, I can.
Lolmao, and at the first try!
And ya know, estonian alphabet has more letters then the english one. xD
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.