First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
[JDrama] Liar Game 2
236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 4/23/09
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i've been hearing nothing but good news in the last 24 hours...

YUI's pv "Again" was finally out
Smile with sub was finally out

...

and this one
7895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~_
Offline
Posted 4/23/09
wOw!!! can't wait for this...
19824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ¸.•*¨*`•.¸☆Norway
Offline
Posted 4/23/09
YES!
259 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 4/23/09
Can't wait =D
831 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Kon Kon Island!
Offline
Posted 4/23/09
Cool!
10610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / at freesky online~
Offline
Posted 4/23/09
this is awesome news^^ i loved Liar Game and Shota is so cute in it. I am looking forward to it, if the news are true.
Posted 4/23/09
OMG YESSSSSSSSSSSS
2996 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Somewhere
Offline
Posted 4/23/09
Yes!
2742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 4/23/09
WOAH! Amazing! Can't wait!
843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / manila, philippines
Offline
Posted 4/23/09
i can't wait!!! make it soon make it soon!!!
454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / MB, Canada
Offline
Posted 4/23/09
yey!!! soooo happy to hear this!!!..
4954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / philippines
Offline
Posted 4/23/09
yay.
love this...
cant wait.
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 4/23/09

weetzie wrote:


jlongs wrote:



he didn't. he was supposed to be still in the game. that's why there had to be a 2nd season when the 1st one ended. the game itself isn't over yet.


oh yeah haha sorry...was thinking of jotei >.<
Posted 4/23/09

jlongs wrote:


weetzie wrote:


jlongs wrote:



he didn't. he was supposed to be still in the game. that's why there had to be a 2nd season when the 1st one ended. the game itself isn't over yet.


oh yeah haha sorry...was thinking of jotei >.<


it's cool. but i haven't seen jotei 'cause it's been 'broken' on mysoju.com. so he died huh. um, i guess i don't have to go & see it.
214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 4/23/09
omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! can't wait to see the 2nd season... love shota of course...:D:D:D
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.