Post Reply +GS+ The ^ < v game
Posted 4/24/09
This is pretty simple y'know.


Instructions:
1. You need to say something about the person above you. That's for the ^
2. You say a bit about yourself. Now it's for <
3. then you predict something about the next person about to post. for v.


Example.
^ looks stupid [but make it acceptable. nyahah!]
< I'm so busy watching animes
v just learned the game

ya' got it?

so, me first..

^ no one.. haha!
< addicted to Chinen.
v is a hey say jump lover! nyahah!
Student
2745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/24/09
^ has power. O.O
< is waiting for my cake.
v is pressing buttons on their keyboard! OH! What now!
Student
11698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ,, here in crunch...
Offline
Posted 4/24/09
^ guess she loves Hey! Say! JUMP as well..
< INLOVE with Yuya Takaki and Ryosuke Yamada.. oh yeah!
v thinking of an answer...
Posted 4/24/09 , edited 4/24/09
^ a great cheerer! nyaa~
< studying korean
v just finished reading the replies. haha! xD
Student
4163 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / School Library
Offline
Posted 4/24/09
^ a great storyteller!
< inoo-centric!
v will reply... haha!
Posted 4/26/09
^ SO NICE!!! and i really mean it to be super! :D
< got new pics of chii... KYAAAAAA~!!!! XD
v a hey say jump lover! hahaha! >.<
Student
11698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ,, here in crunch...
Offline
Posted 4/29/09
^ gOnna be a judge.. Oh yeah!
< bOut tO make the scrap bOok fOr HSJ.. persOnalized..
v pOsted an answer.. haha
Student
2745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/30/09
^ Doesn't know much about me xD
< just took a refreshing walk! :D
v Loves Johnny's...(<--lame :P)
Posted 5/1/09
^ do some fandubs! [hahah!]
< looking around CR profiles! [watch out! >:D]
v curious. HHAH! XD
Student
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ~...mAnDaLuyOng C...
Offline
Posted 5/10/09
^ very busy online...=) am i correct?hahaha
< loving SHINee and JIN Akanishi
v moving his/her mouse over to the post reply button...
Student
17 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/26/09
^ loves Shinee and JIN
< wanna go to japan and is dreaming of the day where sshe can meet johnny's people (HAHAHA far away dream XD)
v is a very sweet fan of HSJ ahahah XD
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wishing to be in...
Offline
Posted 5/26/09
^ wanna meet H!S!J
< completely in love with Yuri-kyun<3
v breathing x]
Student
11395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/28/09
^loves Chinen
<can't stop making avi's
v wants to go to a Hey! Say! Jump concert..
Posted 6/7/09
^ drooling over ryuutaro. HAHAH!
< having fun roaming around the NETTTT!! [visiting some website concerning j-pop and k-pop. xD]
v a hsj obsess fan! BWAHHAHA! jk!
Student
5617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / the place where d...
Offline
Posted 9/18/09
^ loves jpop n kpop
< Chinese~ XD
v is looking at de computer screen
You must be logged in to post.