First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
sooooo... why did you pick that country?
Member
15805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / tumblr
Offline
Posted 6/3/09

aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:

...you play with potatoes? xD?


nah. I just wanna xD


oh, okay xD also, got to Gakuen Hetalia... you've just got your principal! xDD


KEWL!! ur teh principal BD nice!!


I KNOW!! ....I don't know what I've put myself into lol anyway, be sure your going to have fun with your roommate~ xD


who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate??who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? OwO me wants norway! or iggy!


you'll probably have to wait till tomorrow.... I became principal like 10 minutes ago lol so, I'm gonna work on the dorms naow x3
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:

...you play with potatoes? xD?


nah. I just wanna xD


oh, okay xD also, got to Gakuen Hetalia... you've just got your principal! xDD


KEWL!! ur teh principal BD nice!!


I KNOW!! ....I don't know what I've put myself into lol anyway, be sure your going to have fun with your roommate~ xD


who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate??who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? OwO me wants norway! or iggy!


you'll probably have to wait till tomorrow.... I became principal like 10 minutes ago lol so, I'm gonna work on the dorms naow x3


okies >:3 yeyeyeyeyeye!! we have a principal nows xD
Member
15805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / tumblr
Offline
Posted 6/3/09

aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:

...you play with potatoes? xD?


nah. I just wanna xD


oh, okay xD also, got to Gakuen Hetalia... you've just got your principal! xDD


KEWL!! ur teh principal BD nice!!


I KNOW!! ....I don't know what I've put myself into lol anyway, be sure your going to have fun with your roommate~ xD


who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate??who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? OwO me wants norway! or iggy!


you'll probably have to wait till tomorrow.... I became principal like 10 minutes ago lol so, I'm gonna work on the dorms naow x3


okies >:3 yeyeyeyeyeye!! we have a principal nows xD


yesh x3 also, if Prussia agrees, he's gonna be Vice-Principal :3 he's still gonna have detentions if he makes too much trouble though xD
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:

...you play with potatoes? xD?


nah. I just wanna xD


oh, okay xD also, got to Gakuen Hetalia... you've just got your principal! xDD


KEWL!! ur teh principal BD nice!!


I KNOW!! ....I don't know what I've put myself into lol anyway, be sure your going to have fun with your roommate~ xD


who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate??who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? who's my roommate?? OwO me wants norway! or iggy!


you'll probably have to wait till tomorrow.... I became principal like 10 minutes ago lol so, I'm gonna work on the dorms naow x3


okies >:3 yeyeyeyeyeye!! we have a principal nows xD


yesh x3 also, if Prussia agrees, he's gonna be Vice-Principal :3 he's still gonna have detentions if he makes too much trouble though xD


Vice!?!?! are you mad?? *A* that'll be great XD
Member
15805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / tumblr
Offline
Posted 6/3/09


I know :3 ...it'll be fun having me as principal, no? xDD
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

DetColover wrote:



I know :3 ...it'll be fun having me as principal, no? xDD

*thinks for about a year* y-yeah .. nah I'm kidding!! it will be totally awesome!! *dances around*
Member
15805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / tumblr
Offline
Posted 6/3/09

aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:



I know :3 ...it'll be fun having me as principal, no? xDD

*thinks for about a year* y-yeah .. nah I'm kidding!! it will be totally awesome!! *dances around*


yayayay xD I'll do my best!
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

DetColover wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


DetColover wrote:



I know :3 ...it'll be fun having me as principal, no? xDD

*thinks for about a year* y-yeah .. nah I'm kidding!! it will be totally awesome!! *dances around*


yayayay xD I'll do my best!


nah I know u'll do your best *claps then makes drama*
Member
83 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/3/09
I chose Russia cuz:

-My favorite couple is Russia x China
-I really love china!! =3
-China Is already Taken T.T (but now that I think about it...... is better to be his partner <3)
-I love the Yandere personality of Ivan >w<
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

kazumi-san wrote:

I chose Russia cuz:

-My favorite couple is Russia x China
-I really love china!! =3
-China Is already Taken T.T (but now that I think about it...... is better to be his partner <3)
-I love the Yandere personality of Ivan >w<


haha yes russia's yandere-ness is quite awesome xD

hey! I love china and russia too ;D
Member
83 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/3/09
Really?
=D
Is because they are very sweet >w<
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

kazumi-san wrote:

Really?
=D
Is because they are very sweet >w<


hehe yeah!! they look so gud together!! but my fave of all is US and UK!!~♥
Member
83 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/3/09

aRgieBerrieZ wrote:


kazumi-san wrote:

Really?
=D
Is because they are very sweet >w<


hehe yeah!! they look so gud together!! but my fave of all is US and UK!!~♥


I love this couple too!! <3
I have a doujinshi of them >///<
Moderator
15105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOREDOM LAND \:D/
Offline
Posted 6/3/09

kazumi-san wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


kazumi-san wrote:

Really?
=D
Is because they are very sweet >w<


hehe yeah!! they look so gud together!! but my fave of all is US and UK!!~♥


I love this couple too!! <3
I have a doujinshi of them >///<


doujin!?! rily?? did u make it? or u bought it? :O
Member
83 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/3/09

aRgieBerrieZ wrote:


kazumi-san wrote:


aRgieBerrieZ wrote:


kazumi-san wrote:

Really?
=D
Is because they are very sweet >w<


hehe yeah!! they look so gud together!! but my fave of all is US and UK!!~♥


I love this couple too!! <3
I have a doujinshi of them >///<


doujin!?! rily?? did u make it? or u bought it? :O


NO!!! xDD
I download it free >w<

if I could make a Doujinshi ..... T.T
but I suck at drawing Dx
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.