First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Nodame on GMA
Member
6174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pinas
Offline
Posted 4/27/09
Nodame Cantabile will be aired on GMA network Philippines next week.
I saw a sneak peek and the voices don't fit the characters!! OMG another good drama murdered by GMA..0_o
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 4/28/09
why murdered? haha.
Member
6174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pinas
Offline
Posted 4/29/09

flipdude wrote:

why murdered? haha.


the dubbing sucks
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Philippines
Offline
Posted 4/29/09
just admit it. u don't like gma to have it right??
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 4/30/09

cutiechrzty wrote:

just admit it. u don't like gma to have it right??


I guess your right. She just really hates the station.

people get nonobjective of their opinions these days just because they hate the tv station.
Member
6174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pinas
Offline
Posted 5/2/09
are you sure? by just commenting on one point a station does I'm considered a hater??

kapuso ata ako, gukk!
Member
1746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 5/2/09
....wat time???? i wanna watch it even if the voices suck!!!! can somebody tell me??? i dnt really watch tv dats wy i dnt know nd only sa the commercial once...XD
Member
24624 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/3/09

flipdude wrote:


cutiechrzty wrote:

just admit it. u don't like gma to have it right??


I guess your right. She just really hates the station.

people get nonobjective of their opinions these days just because they hate the tv station.


are you both sure?..
hey hey.. janeybird is right.. lol.
when they aired it on tv.. their voice doesn't suit on their character.. lol
compare to the original nodame cantabile live action..

and,. i believe janeybird is telling the truth..
and it doesn't mean she hates the station.,
she likes that station indeed,, but the tv show itself ..lol i doubt it.,


Member
6174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / pinas
Offline
Posted 5/3/09

mwah_luvanime wrote:

....wat time???? i wanna watch it even if the voices suck!!!! can somebody tell me??? i dnt really watch tv dats wy i dnt know nd only sa the commercial once...XD


this monday, before hole in the wall
Member
1746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 5/3/09

janeybird wrote:


mwah_luvanime wrote:

....wat time???? i wanna watch it even if the voices suck!!!! can somebody tell me??? i dnt really watch tv dats wy i dnt know nd only sa the commercial once...XD


this monday, before hole in the wall


...thanks... i'm really gonna watch it later... XD
Member
11507 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines ^-^
Offline
Posted 5/3/09
kyaaa!!... excited about it!!!!
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 5/4/09

charmaineroachy wrote:


flipdude wrote:


cutiechrzty wrote:

just admit it. u don't like gma to have it right??


I guess your right. She just really hates the station.

people get nonobjective of their opinions these days just because they hate the tv station.


are you both sure?..
hey hey.. janeybird is right.. lol.
when they aired it on tv.. their voice doesn't suit on their character.. lol
compare to the original nodame cantabile live action..

and,. i believe janeybird is telling the truth..
and it doesn't mean she hates the station.,
she likes that station indeed,, but the tv show itself ..lol i doubt it.,




What?? I don't understand you're reply.

anyway, who have seen the airing a while ago?
236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 5/4/09
i didn't.. good thing there's a torrent for download

i have uploaded it on veoh for those who wasn't able to watch it:

Episode 01: http://www.veoh.com/browse/videos/category/comedy/watch/v18393646ZKwGhRYP

- source video by linyx
Member
1746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 5/5/09 , edited 5/5/09
..i'm quite dissapointed..i was really looking forward to watch it but ... this damn time slot..wy ddnt they place it during nyt??? i can't watch it bcoz of the news...
1582 cr points
Send Message: Send PM GB Post
--private neverla...
Offline
Posted 5/11/09
omo! Nodame Cantabile...GMA? sheeesh.... after butchering Hana Kimi they're gana murder another noteworthy series...
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.