First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Zelda made into an anime = interesting?
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 12/23/07
I don’t know if I would like it as an anime it might be destroyed forever. I think I like it as a game.... but if they did make one it better be way good!!!!
361 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / At my house =]
Offline
Posted 12/23/07
hmm but wouldn't it end after killing ganondorf? then they'd just make random crap out
153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Ontario, Canada
Offline
Posted 12/23/07
zelda could be made into a good anime with some effort it would work i personally think the games needed a little more story. this could be seen in an anime which would make an awsome adventure in my opinion
247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In the maze disco...
Offline
Posted 12/23/07

LittleLue wrote:

There would. Not all the animes created from the videogames goes according to the videogames. There are changes and things add to it. Zelda, Link, the bad guys, the masters, monsters, people they meet, Links village peoples, the fairy, and all other charaters. It would be rather interesting to see people make Zelda into and anime. Plus Link's horse also. There are many characters in the videogames. If created into an anime, the adventure would be a new view and challege in the anime world.

I completely agree with her I mean If you put stories behind every character both big and small that link came across it could be amazing like are fairies just born and why are the great faries different? Whats Gannondorfs reasoning for being evil? I don't think you would even need link to say a damn word since everyone already knows the story of Zalda it can just kinda show what happens before in the mean while and after he shows up and does his kick ass hero thing =)
1665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Disneyland :)
Offline
Posted 12/23/07
I love playing The Legend of Zelda sooo much. However, if there was an anime of it, I don't think I'd watch it
Posted 3/23/08
i would have loved it.
4270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/23/08
hmm no
227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York
Offline
Posted 3/23/08
There is a cartoon already, but that was American made.

I think an Anime adaption would be nice. Not a series, but maybe an OAV.
Zelda's universe is so amazing; seeing it animated would be awesome.
Posted 3/23/08
You mean a kid who runs around breaking vases and see if there are gems in it?
9543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Des Moines, Iowa
Offline
Posted 3/23/08
hmm zelda ? YES it'd be like those cut scenes in the game
9543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Des Moines, Iowa
Offline
Posted 3/23/08

Atenias wrote:

You mean a kid who runs around breaking vases and see if there are gems in it?


omg he doesnt do all that, he kills gandalf lol
7862 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / New Jersey
Offline
Posted 3/23/08
No no no no no. That would make Link talk and Link talking is bad.
2596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/23/08


already been done..


several years back

450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Can't you see me?...
Offline
Posted 3/23/08
OMG OMG YES!! Especially if it was in Wind Waker style~~
906 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 3/23/08
Guys it won't really be that bad...

I've read the manga version of Links Awakening, and I can say that the manga did an awesome job at re-telling the events in the game...

It gave the characters more life and the story more depth... given that Links Awakening was a gameboy game, so all chit-chat were cut to a minimum, only giving necessary details with little or no regards to character development. Plot wise on the other hand, you didn't really get to see what Link's POV is... so his decisions doesn't really do anything in the plot...

I'd say, give it a chance... The Legend of Zelda series always had a great plot in it<gamewise that is>, but if given the necessary changes and twists, it could really be a good comedy/adventure/supernatural anime.

First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.