First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
the weirdest and the corniest drama/movie that you watch
979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 5/1/09
for me it's volcano high the corniest movie ever
i don't get the purpose of that movie
13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 5/1/09 , edited 5/1/09
gokusen and nodame cantabile are really very corny..but still funny..
my boss my hero..only the first episode made me laugh
my girl...didnt really enjoy it..

Posted 5/1/09
yah..my girl
3549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 5/1/09
Dasepo Girls - the movie - was really weird... o_0
11 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / A little island i...
Offline
Posted 5/1/09
i think that Attack On The Pin-Up Boys-movie
was corny popularity overr crap thrown into the face
i mean come on that is just...
but i like the dance at the end
something that was hell a boring was I'm a Cyborg But That's OK-movie
i tried my best to watch it but come one
oh i think that if you watch Volcano high in english you don't get anything about it
but if you watch the korean version
it is about haveing some vkind of book or something
just like what the hell happened to Host
in english it is major bordum but then in korean it is way more interesting
979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 5/1/09

courtknee wrote:

Dasepo Girls - the movie - was really weird... o_0


yah that's weird to


Posted 5/1/09
Crazy First Love..gosh..it was really corny and cheesy...
Attack on the Pin-up Boys..yeah..suju was just really famous but the story was weird..haha..
Posted 5/1/09
my girl >.>
567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 5/1/09 , edited 5/1/09
corny movie = DESEPO GIRLS.

corny drama = GET KARL OH SOO-JUNG.
615 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Austin, Texas USA
Offline
Posted 5/1/09
Bahhh. Ok so Ive started to watch My Girl. I get to episode 3; Ive been thinking this whole time damn these actors/actresses look familiar. Then it hits me, Ive seen this drama before years ago. hahaha. Well time to watch something else that I may have already watched. BTW I thought it was a little corny but in a funny way. The character of Yu Rin is great. Id still recommend to watch once, maybe not twice.
1444 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / school.
Offline
Posted 5/1/09
..ggot boda namja. fucking hana dori yango korean version. horrible acting. forgiveable because theyre hot...but not enough to make me watch past the first episode.

jigoku shoujo live action. i dont like the acting.

Beethoven Virus. just...ugh. from the title to the fake-ass playing to the concept.
337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / USA
Offline
Posted 5/1/09
I thought 200 Pounds Beauty was corny, but I just love it so much. :3
3525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/1/09
nodame cantabilee! lmao, but i still LOVE it! ^____________^
9860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Living in the US...
Offline
Posted 5/1/09
Brown Sugar Macchiato. most cheesiest corniest lamest drama.
i don't understand how someone can watch the whole thing and
actually like it!! maybe it's the actors/actresses that are keeping
them interested but still, that drama sucked ass big time!
9518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 5/1/09
Smiling Pasta was a pretty corny for me..

tho i still enjoyed watching it
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.