First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
iGod chat
696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In my house.
Offline
Posted 5/16/09
Its a bit insulting. But it's really damn funny!
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / computer desk
Offline
Posted 5/16/09

magribe12 wrote:


3mmi wrote:

OMG, this is terrible....this shouldent be happening

u guys are just playing with god.Now thats something we shouldent do.

Its your choice, but you shouldent be playing this.


thatas whut im thinking:(


how is it terrible?, it's not like it's really god.
i bet god doesn't even have a computer anyway...
Posted 5/16/09

moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


3mmi wrote:

OMG, this is terrible....this shouldent be happening

u guys are just playing with god.Now thats something we shouldent do.

Its your choice, but you shouldent be playing this.


thatas whut im thinking:(


how is it terrible?, it's not like it's really god.
i bet god doesn't even have a computer anyway...


why act lik God? i mean seriously its just disrespect.....
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / computer desk
Offline
Posted 5/16/09

magribe12 wrote:


moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


3mmi wrote:

OMG, this is terrible....this shouldent be happening

u guys are just playing with god.Now thats something we shouldent do.

Its your choice, but you shouldent be playing this.


thatas whut im thinking:(


how is it terrible?, it's not like it's really god.
i bet god doesn't even have a computer anyway...


why act lik God? i mean seriously its just disrespect.....


how is it?
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Manila, Philippines
Offline
Posted 5/16/09
I don't care on the others posts here who didn't respect God. You have NO LIFE. YOU SUCK.

I just want to thank God for everything He gave to me and all the blessings. I also want to say sorry for all the many, many mistakes I've done in my life. I hope He'll forgive me. I'm sorry God.
Posted 5/16/09
^ what the heck? O_O;;
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / computer desk
Offline
Posted 5/16/09

WSIBS wrote:

I don't care on the others posts here who didn't respect God. You have NO LIFE. YOU SUCK.

I just want to thank God for everything He gave to me and all the blessings. I also want to say sorry for all the many, many mistakes I've done in my life. I hope He'll forgive me. I'm sorry God.


btw WSIBS i do have a life, i lead my own life without mindlessly following the 'teachings' of a fictional character.
Posted 5/16/09

moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


3mmi wrote:

OMG, this is terrible....this shouldent be happening

u guys are just playing with god.Now thats something we shouldent do.

Its your choice, but you shouldent be playing this.


thatas whut im thinking:(


how is it terrible?, it's not like it's really god.
i bet god doesn't even have a computer anyway...


why act lik God? i mean seriously its just disrespect.....


how is it?


acting lik God? heck ya that is
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / computer desk
Offline
Posted 5/16/09

magribe12 wrote:


moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


3mmi wrote:

OMG, this is terrible....this shouldent be happening

u guys are just playing with god.Now thats something we shouldent do.

Its your choice, but you shouldent be playing this.


thatas whut im thinking:(


how is it terrible?, it's not like it's really god.
i bet god doesn't even have a computer anyway...


why act lik God? i mean seriously its just disrespect.....


how is it?


acting lik God? heck ya that is


how though?
Posted 5/16/09

moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


moggy92 wrote:


magribe12 wrote:


3mmi wrote:

OMG, this is terrible....this shouldent be happening

u guys are just playing with god.Now thats something we shouldent do.

Its your choice, but you shouldent be playing this.


thatas whut im thinking:(


how is it terrible?, it's not like it's really god.
i bet god doesn't even have a computer anyway...


why act lik God? i mean seriously its just disrespect.....


how is it?


acting lik God? heck ya that is


how though?


well lets see people going on there saying any crap they can referring to God
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / computer desk
Offline
Posted 5/16/09 , edited 5/16/09


yeah ok but why get offended? it's not real or anything. they're not claiming to be god, so have a chill cake.
Posted 5/16/09


not offended n im calm but im just saying whut i think
2527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / computer desk
Offline
Posted 5/16/09
fine
10 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 7/3/09 , edited 7/3/09
Posted 7/3/09


God's an ass.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.