First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Have you ever cried when watching a Drama?
Posted 12/23/07
umm yeah i have in 1 Liter of tears because it was so sad
2544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Shhhh secret! :P
Offline
Posted 12/23/07
Country Princess and Kimi Wa Petto... because i wanted them to end ASAP O_o
366 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Kuching, Sarawak,...
Offline
Posted 12/23/07
cried.. omg... it's like soo regular for me.. hahah.. yes.. watching korean movies are the ONLY time i shed my tears... because.. the emotions.. the feel.. urgh... touching... not even pokemon can beat korean dramas.. EIk!!
9645 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / LA
Offline
Posted 12/23/07
Goong-Princess Hours
wen the prince and princess were goin to part from each other at the end!!!!
167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Brooklyn
Offline
Posted 12/23/07
hmm lol i dont cry, but there has been some dramas that got me close, such as, goong, kimi wa petto, Iyru Team medical Dragon, lol hmm now that i think of it most of the dramas i've seen, i like emotional shows
9003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/23/07
beautiful life~tear jerking handkerchif wringing stuff but really wonderful
surprisingly At Home Dad also made me cry.
647 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 日本
Offline
Posted 12/23/07
Mhm ;(^~^);
4154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / love in the land...
Offline
Posted 12/23/07
yah.. the movie windstruck made my cry.. autumn in my heart made my cry too..
2295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Somewhere I belong
Offline
Posted 12/23/07
I usually dont cry.... my friends said I was a devil for not crying when I watched 1liter of tears... but I did cry like hell with endless love (autum tale). Like mad!! non-stop, in every single episodes.
31689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / California
Offline
Posted 12/23/07
Yes...T.T
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / USA
Offline
Posted 12/23/07
One Litre of Tears is win for most teary drama ever. I mean, I swear..the first episode! You're not supposed to tear in the first episode!!! That..or maybe I'm weak...ahehe...
3128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 12/23/07
yes, i try not to though, so people dont give me crap
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 12/23/07
yes..the first drama that i really cry even if i watched it already for several times is
A WALK TO REMEMBER
(i even read the book and cried also)
most unfogettable love story of nicholas sparks~~for me..
1323 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / somewhere only we...
Offline
Posted 12/23/07
I haven't cried once. lol I avoid sad dramas like 1 litre of tears.
10383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Hogwarts
Offline
Posted 12/23/07
heck yeah,, OLOT among other things,,,
daddy long legs the kmovie too
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.