Created by aichmophobian
First  Prev  1  2  Next  Last
When should we wrap up the Darkness's Arc?
Story Writer.
10559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / PJAYA, Selangor D...
Offline
Posted 5/5/09
Hi!! It's Ai-chan! Okies, i won't waste anymore time. Urm, We've been in this arc since October or somewhere around that. And just so you know, the official most active member in d group aka BEST MOD we'll ever have (that's Sara-chan, dearest mommy dear....)Well, she's having exams starting next week and i pretty much figured this group would be dead once she stops posting like what happened once. So, a voice in my head had been telling me that we seriously need to wrap this thing up so we can quickly start a new one. No worries, i dreamed that this 2nd arc won't lose to the 1st one. Though i admit we'll miss this arc very much.

Mommy's exams gonna start on May 15th, so let's be good children and put her at ease, kay? All active members MUST vote!! *sommersaults out of the forum*
Creator
23394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I'd rather not say!
Offline
Posted 5/5/09
Aw shucks!!!
Well I would like to see the end of this arc soon, =D Its been almost a year since we've been at it!
AND YEAH KEEP POSTING EVERYONE....i don't want to see a dead group when I come back TT__TT
Story Writer.
22062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In my Sanctuary
Offline
Posted 5/5/09
I honestly don't think either of those dates are very realistic...I wish we could wrap it up soon, but the fact of the matter is that we all have lifes outside this forum, so I honestly don't think we can finish in the time your suggested...I think a better finishing date would be the end of the month...that just my idea though
Story Writer.
3997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 5/5/09
I have prom at the end of this month....so if I see any more Darkness, I'm going to shoot something. With a rifle. Then a handgun...A lot.
Story Writer.
21823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / In the complex wo...
Offline
Posted 5/5/09
I agree, those dates don't really work well, it would be pretty hard to end it that quickly, and I'm busy this month with a bunch of stuff like projects and testing, so I'll probably have less time to post, and surprisingly, I actually have time to write this out, lol.

Plus, I really doubt this group will go dead for such a short amount of time
Creator
23394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I'd rather not say!
Offline
Posted 5/6/09
wanna bet Kash?! Once I didnt post for ten days due to internet problems and (sniff) I came back to find NOT one post!!!!!TT__TT
I'll be posting whenever I can but ai will be handling the main mod duties for a bit!

As for the darkness arc....with no offense to anyone I think if someone other than NG (namely me) had the main antagonist, We could have wrapped this up a long time ago....I'm gonna control the main evil guy in the next arc!!!!!!


Story Writer.
22062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In my Sanctuary
Offline
Posted 5/6/09
First off, the reason very few people posted back then was because we all were having trouble with our internet or we were extremely busy...and your probably right about the Darkness thing, but you know full well that character development and interesting ideas tend to outweight time limits for me lol...and as for you controlling the main evil guy next time, go right ahead...I just wanted to see if I could do someone like Darkness lol
Vice Creator
10942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Hogwarts
Offline
Posted 5/6/09
Just a quick question... is the next evil guy going to be Gorgon?

And I will try to keep posting, but I also have exams in two weeks, so I may not post for a couple of days at a time. But I will try to post at least once every two days...

And I think we should wrap up this arc... it's got quite 'normal routine'-ish and it's heading to a natural close anyway...
Story Writer.
2796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / San Antonio, Texa...
Offline
Posted 5/6/09
I would like to see this arc wrapped up pretty soon. It's seems like the group would get a big boost if we go to a new arc. But I understand if people would want to finish their chara's arcs off before moving on. So i say give it at least a few more weeks or so.
Creator
23394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I'd rather not say!
Offline
Posted 5/6/09
Ive got a good mind to make Gorgon the new main evil guy!!!! XD

well its true....it wont be fair to any writer if they are unable to complete their chara arcs because we are rushing things....though I really wouldn't mind darkness being finished off while the rest of them continue on with their stories!

AND....why isn't anyone posting in sadoyus...T__T???

Story Writer.
22062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In my Sanctuary
Offline
Posted 5/6/09
I'll have to look more into Gorgon to really have my own opinion on him, but if syphl likes the idea...I'll back her up, and I hope you guys don't think I intentionally want to increase the length of the Darkness Arc...I just don't believe in ending an arc anti-climacticlly...I just want to make the end of this arc something epic...thats all I want, and thats why I'm worried about a time limit...syphl knows full well that I'm against time limits lol...I hope she remember what I mean by that lol
Story Writer.
6226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / CA - Though I wis...
Offline
Posted 5/6/09
I personally think that it should ASAP. I've been seeing too little of Darkness, and when I do I'm bored out of my mind. You gotta rush up your moves, NG. I love Darkness, but waiting for him....... bores the crap out of me. (Sorry about the bluntness.)
Story Writer.
10559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / PJAYA, Selangor D...
Offline
Posted 5/7/09
lalalalala....BACKY!!

Yeah, Sara. You're right. No one's posting in Sadoyus. Okay, time to answer some questions. Wonder if it's needed?

To Shadow-chan: Yes, apparently, Mommy seems to hv good ideas in doing this, so let's give her a chance and have faith in her like we did to NG, kay? Ganbatte Oka-Sama!! And no, we're not ditching Max-kun's idea. He thought hard for it, so no way we're going to violate him like that. The 2nd arc would still be using his idea, just that Gorgon would make the next main villain, which means more obstacles for our charas!! This is going to be fun....And i think Max-kun should really explain to me what he's been having in mind cause apart from there's going to be a foreign race that'll attack our world i know nothing more. So pls, Max-kun! Do me the favor in PM-ing me. *bows*

I think this should be make known too. Due to my observation so far, this group need some toning up. We lack in plots, guys!! I think this is caused by the setting. So there'll be some changes in the group. No worries, no mega-big-super-duper changes cause it would be a pain in d ass for us. Just bear in mind, there will be changes. It needs to be done cause i hate lame plots. i think everyone does. The writers in this group are amazing but we sure are lacking in something. Please guys, give me a chance to contribute. Anymore questions, feel free to ask in the Question forum, pls.

And yeah. To Ng, i agree with you 200% that because of some personal matters with some of the writers in d group like Kash-kun and Oka-sama, problems may arise. Still, being the creator of Darkness and Sango-kun, you should do a bit more by posting for Darkness and Sango to make sure the story dun get stuck again( no, I mean it). Please don't make the main villain disappear so suddenly to the point of me getting confused and bored to death. Sorry!! *backs away in fright at NG's red face* Make him more lively please!! I beg of you!! And please, where is Sango when we need him?!! WE NEED HIM!!! Put him on stage, will ya?!! Okay, sorry. Really...the hell is wrong with me?Nway, hv you find a date, Rei-chan?

So, the conclusion is, just for the sake of everyone, let's finish this as soon as possible, kay? *high fives* *strikes a gay pose (i'm a girl mind you)*
-poof-
Creator
23394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I'd rather not say!
Offline
Posted 5/7/09
XD yeah rei chan did you get a date????????

I agree with Ikuto 100%!!!

Oh and I dont remember why you're against time limits NG!!!
Story Writer.
22062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In my Sanctuary
Offline
Posted 5/7/09
To aich, Don't worry, I don't get angry...so just tell me this stuff as bluntly as you can lol...and I'm just finishing up a busy point in my life right now, so I should be able to post more...I'm sorry I havent' made them lively enough lol

To syphl, You don't remember that arguement with cycrone I had lol...remember, he wanted to give me 2 weeks lol...I believe that if you have a time limit...your creativity is completely shot lol
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.