First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply ° photoshop download
Member
1226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / sumwhere out there
Offline
Posted 6/13/09
OMG!
i still can't believ i have photoshop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thnx~
Member
1226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / sumwhere out there
Offline
Posted 6/13/09
oh yeah..one problem..i dunno how to usee...
Member
6072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere out the...
Offline
Posted 6/13/09
where can i find the dowload button?
Member
31367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/20/09
it not free
Posted 6/21/09

sugaripod262 wrote:

it not free


yup it is loll..... click the free one
Posted 6/22/09
ummm i need help witz diz cause i suck at comp. downloads could some one help witz me >.<
Posted 7/5/09
gud
Moderator
8005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Lala Land
Offline
Posted 7/14/09
yaaay finally photoshop! but i'm still a bit attached to my gimp xD
Member
2279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/7/09
waaaaaaaahh!.. Why is it I can't download the photoshop? T.T it says ERROR. waaaaaaaahh help me.. I want to have a photoshop >.< My PC is windows XP.
Member
2279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/7/09 , edited 8/7/09
hey guys... here it is...

pls click the picture to make it big..



don't know what to do with that error. >.<

Member
9614 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Why Do You Care?...
Offline
Posted 8/13/09


Arigato~!! It worked, thank you so much, ^^
Member
30944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Present day.
Offline
Posted 8/23/09
waa~~ sankyuu<3<3 hehee 83

it worked!! x]
Posted 8/23/09

oxEunEunox wrote:

hey guys... here it is...

pls click the picture to make it big..



don't know what to do with that error. >.<


you just had someone else downloading at the same time, so wait until that file finishes downloading
Posted 9/28/09
it didn't work!
Posted 10/12/09
thank you so much! ^^ it worked (: i finally have photoshop.
and I owe my biggest appreciation to this group ^^
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.