First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply SKIP BEAT VIDEO GAME FOR PS2 !!! OUT ON MAY 2009 !!!
Member
23229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / ANIME HEADQUARTERS
Offline
Posted 5/16/09 , edited 5/17/09
Skip Beat finally has it's own game and for those Reino fans in the manga well his in it and i gotta tell you, he look so HOTT !!!

Here's the link to the official website. http://5pb.jp/games/skipbeat/index.html

Check it out and leave comments on the great video game. they said that if a lot of people did like the game they'll convert it into an English version so leave you thoughts about the subject. !!!

honestly , the story line of the video game is like the continuation of the anime series and follows the manga a little bit, but you'll have to check out the rest for yourself !!!

MOGAMI KYOUKO

REINO

TSURUGA REN

FUWA SHOU

UM...THAT HOT GUY WITH REINO

REN"S MANAGER

MOKO

MARIA

THE PRESIDENT
Member
31149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/16/09
i saw teh picture for the game...SO HOT! haha...
1519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / united kingdom
Offline
Posted 5/17/09
omg ren is soooo hot !!!
he kinda reminds me of vampire knight in the skip beat anime
the video is so good awww they have to convert it in english im definately gonna buy it and play it for the whole entire day
That game is awesome
Member
829 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / australia
Offline
Posted 5/19/09
yeah i saw it too
OMG ren is SO HOT
hope there's english version
i'm gonna play it like crazy LOL
Member
6407 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / A nice white room...
Offline
Posted 5/19/09
XD Miroku. Blondie's name is Miroku. He's the band leader of Vie Ghoul, if my memory serves me right.
16988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / go straight take...
Offline
Posted 6/2/09
"Um that hot guy with reino" HAHAHAHA i started laughing!
5 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/5/09
I CAN'T READ JAPANESE! *fall to the floor in tears*
i went to the site an it was all in japanese! i love the series! i want the game too! WHY DO THE JAPANESE HAVE SUCH A LANGUAGE COMPOSED OF SYMBOLS!? ...ok done spazing out. i hope they translate it into english! i love the images too! *oggles at ren...drool...*
haha. bye!
Member
1058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Egypt
Offline
Posted 6/5/09
is it PC game or what ?

if it gets to english i will sure play it since i don't and can't read or speak japanese

but they look adorable
Member
23229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / ANIME HEADQUARTERS
Offline
Posted 6/5/09
nah the game is for PS2.
Member
1845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Cali
Offline
Posted 6/5/09
reino & his friend is hotter than ren & sho in this game. LOL
4165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / NH, USA
Online
Posted 6/9/09
I want it, but I cant speak Japanese.
Member
785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / KS
Offline
Posted 6/9/09
Sorry to say, when it does come out , it will be only for Japanese version of PS2

15 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/21/09
thats it! i am most DEFINATELY learning japanese. that settles it. get the DS my language coach for jap, learn it at uni then play the best game ever!


Kyoko's hair is slightly different. its cute! <3<3
Member
11356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Singapore
Offline
Posted 6/23/09
Cool! Too bad it's in Japanese. =(
Member
2826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / earth ^.^
Offline
Posted 7/3/09
i wish they would also do an English version can't read Japanese
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.