First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Parfait Tic Turning Into A Taiwanese Drama.
130 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 5/21/09

XoNancyxO wrote:


mafraye wrote:


XoNancyxO wrote:

:excl: MAJOR EDITT! Go here: http://www.youtube.com/watch?v=aXF-LSwANiE
Or go to: http://www.tudou.com/programs/view/heqt6-farDo/ for a little bit longer one!!
^ Credit goes to the person who uploaded it on youtube/tudou. :] It's a press conference thing for Parfait Tic! I have no idea what they're saying. But it made me more excitedd.


wow! it's official then? YEY!

I think it'll be a good tdrama! they got the looks perfectly, straight from the manga! lol.. XD

I'm excited for this... first time for an upcoming taiwanese drama to excite me.. lol... :)


Haha. Yeeppp. Especially since Aaron looks like Ichi in ways and Calvin could totally be a playerr. They are just soo perfect.


Yes! they totally got the looks! when I watched the video I was like "WOAH! IT"S REALLY ICHI, DAIYA, AND FUUKO!!"
4066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / MA.
Offline
Posted 5/21/09

mafraye wrote:


XoNancyxO wrote:


mafraye wrote:


XoNancyxO wrote:

:excl: MAJOR EDITT! Go here: http://www.youtube.com/watch?v=aXF-LSwANiE
Or go to: http://www.tudou.com/programs/view/heqt6-farDo/ for a little bit longer one!!
^ Credit goes to the person who uploaded it on youtube/tudou. :] It's a press conference thing for Parfait Tic! I have no idea what they're saying. But it made me more excitedd.


wow! it's official then? YEY!

I think it'll be a good tdrama! they got the looks perfectly, straight from the manga! lol.. XD

I'm excited for this... first time for an upcoming taiwanese drama to excite me.. lol... :)


Haha. Yeeppp. Especially since Aaron looks like Ichi in ways and Calvin could totally be a playerr. They are just soo perfect.


Yes! they totally got the looks! when I watched the video I was like "WOAH! IT"S REALLY ICHI, DAIYA, AND FUUKO!!"


Hahaha! That's what I thought too!
742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 5/21/09
Calvin is acting again?!?!
AHHH I'M SOO EXCITED!!
I never read Parfait Tic, so I don't know the story plot
but if it has calvin in it
I'M SO WATCHING IT!
Posted 5/22/09
Omg cant wai tto watch it..love fahrenheit!
1247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/22/09
wahh~! cant wait t0 see it!.

i überly l0ve parfait tic t0 let myself miss the drama adaptati0n!

im s0 excited f0r it!..

kyaa~ !

XD



7876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♪Inside Your Head♫
Offline
Posted 5/22/09
lol what's up with Taiwanese turning all of Japanese mangas into T-dramas
266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Taguig
Offline
Posted 6/2/09
wahh.,,
I'm currently reading d manga.,, C 85.,,
and it was so awesome .,,
I just found my self very addicted to it.,,


Please post some pix of d cast.,,
dnt know them.,,
2293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Over the rainbow
Offline
Posted 6/3/09
im a fan of the manga...but the casting..errrrr..no (no offence)

but...y does taiwanese dramas always have to rip off from manga and usually make is disappointing
1090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Just here
Offline
Posted 6/3/09
that' a good news wooooooooooooooooow 0_0
4066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / MA.
Offline
Posted 6/3/09

lime_zenny_03 wrote:

wahh.,,
I'm currently reading d manga.,, C 85.,,
and it was so awesome .,,
I just found my self very addicted to it.,,


Please post some pix of d cast.,,
dnt know them.,,


I added some pics for you and anyone who doesn't know what the cast looks like. Just go back to the first post. Click the spoiler thingy and it should show.
3044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / lala land.
Offline
Posted 6/3/09
eh.. not that excited, but def. a must watch
Posted 6/11/09
I LL DEFINATELY WATCH IT...AARON IS IN IT! HAHA
923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / USA
Offline
Posted 6/11/09
yay!
can't wait
1643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / MD, USA
Offline
Posted 6/11/09 , edited 6/11/09
Sounds good. Joanna is quite a good actress. I like Calvin and Arron. Good enough reason to watch this, hi hi!!!!!
1219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/12/09



i'm gonna try and watch this!



First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.