First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply 「G•Man Game || Corrupt-A-Wish 」
Gingerbread Man
12430 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / :D Dead
Offline
Posted 6/4/09
Wish question grants: " Yes " <- lmao
I wish i knew what would happen if i never existed
Gingerbread Man
4357 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / I'meverywhere!
Offline
Posted 6/11/09 , edited 6/11/09
Haha I've played this game before :'D

Wish granted,but then you'll suddenly disappear o__o

I wish school didn't start next week : (
Gingerbread Forum Mod
62108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / my own world.
Offline
Posted 6/12/09
wish granted. it won't start next week cuz it'll start tomorrow. haha xD

I wish I can pass mah exam on monday.
Gingerbread Creator
17675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / I wonder
Offline
Posted 6/12/09
wish granted but you failed all your other exams!!!

I wish i had some food right now
Posted 6/28/09
wish granted!! :DDD too bad its leftovers...

I wish i can have a new hairstyle
Gingerbread Man
269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / hmmm......where i...
Offline
Posted 7/27/09
wish granted,but u would be bald
i wish for the right of ur wish.
Gingerbread Man
9668 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In the place wher...
Offline
Posted 8/9/09
wish granted! then one wish from me have come true without any consequence while ur suffering from a disease! :p

I wish to have a wishing well!
Posted 8/24/09
Wish granted but it does the opposite of what u wished x) (idk if that made sense or not)

I wish for a monkey!
Gingerbread Man
83483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Between reality a...
Offline
Posted 1/19/10
You have a monkey, but you're not aware that it's there. D:

I wish time could be slowed or speeded up.
Gingerbread Man
61576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in my room HUGGIN...
Offline
Posted 4/3/10
wish graduated but then time is speed up to much that u die a really fast death

i wish for food
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.