First  Prev  1  2  Next  Last
Anime love too confusing
Posted 5/23/09
Holy shit, wait until you find out about this thing called real love. Apparently it's even more confusing than the love between fictional characters in Japanese cartoon shows. Call me crazy, but that's what I heard.

TL;DR btw.
579 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / In your Mind!
Offline
Posted 5/23/09
im young and i get it, its not that hard to understand then real love
37840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 5/24/09

Fortuna wrote:


Shohee wrote:

to lazy to read your shit ._.



That was seriously rude. Don't comment next time? ~_~"



bleh , Who said I cant comment ._. aren't i allowed?

Posted 5/24/09
lol i read it wtf
5599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Canada
Offline
Posted 5/24/09

Shohee wrote:


Fortuna wrote:


Shohee wrote:

to lazy to read your shit ._.



That was seriously rude. Don't comment next time? ~_~"



bleh , Who said I cant comment ._. aren't i allowed?


*Shrugs* You have the freedom of expression I guess. Sorry if I was harsh >.>...
3548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 5/24/09
IMO ,shuga chara is not as complicated or dramatic as school days ,KGNE,honey and clover ,bokara ga ita or true tears ..those animes r very complicated/sad animes..


And yes love is very complicated ..
25598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / `dunno
Offline
Posted 5/25/09
haist dunno.
2448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / NewYork
Offline
Posted 5/29/09

bustword wrote:

Just go watch a bunch of hentai anime cause it shows love quick and simple to understand.


I'm an Hermaphrodite seriously tough to masturbate when you have two male and female genitalia. For an Hermaphrodite their penises are tiny so there is no point of reproduction, I'm getting my penis pull out next year.
1001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / baguio city phili...
Offline
Posted 5/29/09

bustword wrote:

Just go watch a bunch of hentai anime cause it shows love quick and simple to understand.


Youre masterbating arent you??

7607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / anywhere
Offline
Posted 5/29/09

bustword wrote:

Just go watch a bunch of hentai anime cause it shows love quick and simple to understand.




LMAO
thats because no one cares about the story line in hentai

3324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / CA
Offline
Posted 5/29/09

DNgrimmjow wrote:


bustword wrote:

Just go watch a bunch of hentai anime cause it shows love quick and simple to understand.


Youre masterbating arent you??



wipes hands with napkin




"no I am not"
79 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 5/30/09
hehehe..agree..
7354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Home
Offline
Posted 5/30/09
cause stuff like that never happens in real life .... i mean come on........it would be awesome if it did though wouldnt it
1001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / baguio city phili...
Offline
Posted 5/30/09

bustword wrote:


DNgrimmjow wrote:


bustword wrote:

Just go watch a bunch of hentai anime cause it shows love quick and simple to understand.


Youre masterbating arent you??



wipes hands with napkin




"no I am not"


hahaha just kidding
Posted 5/30/09
yeah... anime love is confusing especially if they said deep words that i could not understand....
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.