First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
If you can be a celebrity for a day who would you wanna be??
7070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / s bLay ko eh...dn...
Offline
Posted 8/11/09
Yoon Eun Hye
2745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / evergreen state
Offline
Posted 8/11/09
even though i ma girl, i wanna be HERO JAEJOONG, why?? i wanna BE SURROUNDED BY HOT GUYS YOU KNOW!! waaaaaaaahhh dbsk overdose!!
15965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / land of the risin...
Offline
Posted 8/11/09
uhm the only person that comes in my mind is BAM MARGERA pro-skater,endorcer of element apparel dam love element shirts plus beating your friends with no complain crush 5cars of your uncle haha do multi crazy pranks on your parents LOL not my real parents but bam's plus wanna kick the cock of don vito haha wanna see this 300 pounder crying bcuz of his balls are wrecked haha:)) so it's bam margera that would be great if I can be him even it's just one day
Posted 8/11/09
idk ):
1604 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/11/09
Totally Koo Hye Sun or my cousin Kim Hyun Joong
1604 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/11/09
I mean half cousin
Posted 8/11/09
i just wanna be myself
Posted 8/11/09
A member of Super Junior
:3 oh yeahhh

or Yamapi
7876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♪Inside Your Head♫
Offline
Posted 8/11/09
Utada Hikaru

15153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In your dreams...
Offline
Posted 8/11/09
MYSELF...I MEAN WHY WOULD I WANT TO BE SOMEONE ELSE.....
15153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In your dreams...
Offline
Posted 8/11/09

makihorikitty_eunhyepooh22_16 wrote:

even though i ma girl, i wanna be HERO JAEJOONG, why?? i wanna BE SURROUNDED BY HOT GUYS YOU KNOW!! waaaaaaaahhh dbsk overdose!!


I LIKE THE WAY YOU THINK...HEHEHE
39022 cr points
Send Message: Send PM GB Post
64 / M
Offline
Posted 8/11/09
Ayumi Hamasaki's boyfriend whomever that might be
Posted 8/13/09
2 many 2 choose from. But if i had 2 choose i'd meet the one with the biggest network of friends, and tell the person to call all of them and we could all go out 2getha!!!!! YAY or i could just become a celeb and meet everyone (not likely tho...) oh well^_^
1197 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 8/13/09
Yamada Yu - get to be with Oguri Shun for a day
4686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
102 / F / Interested?
Offline
Posted 8/13/09
Son Dam Bi
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.