First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply ARGUMENTS X3
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/31/09
lol i really need more people from my school like you and other on this site most kids my school idiots well they smart for lesson just in there head they stupid it really piss me of and sorry i diss kids my school but i some time cant stand how stupid they are
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 5/31/09
o_o so your somehow in a way saying the stupid kids bother you? o_o....i'm stupid in ways ;~; so I bother you? ;~;

&& like Embie's postie >w< I dont side just to go against someone I hate or whatever. I go on what I think is wrong or right.
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/31/09
read what i said again i said the kids that i hate are smart in lesson but stupid in head they believe to much stupid stuff like hating country hating religions just because its not the same as there own that kind stupid there word for that i just cant remember.
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 5/31/09
im to lazy to read again D: cause when I read your posts sometimes they dont make any sense ;~;
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/31/09
its not my fault most of you only come on late at night when i should be sleeping you try stay up till 5 in morning. when i am tired my writing wont be good will it i was not even read what i was writing. great you made me angry now.
Posted 5/31/09 , edited 5/31/09
josssshhhhhh how bout yew write wat yew wanna write wen yew feel like it &
aren't so sleepy?
that way yur writin MIGHT make more sense to yew :3
and maybe us all as well >w<

~~im out :]
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 5/31/09
I have i stayed up til 5 during the summer ^^<3
Yay, I did? Sorry then ;~;
But this also proves that you do or may already starting to hate me -nodnod-
Posted 5/31/09
me too kinnie >w<
onli durin' summa tho :D
ima do it again soon >w<
after i complete stoopid summa skool ^^
i'll need.......COLD WATER POURED ON MEH IF I DO FEEL SLEEPY ;D
cappuccino maybeeeee? >=]
AND smirnoff will make meh crazi ^^ [ worser than beer ;o] DONT JUDGGGGEEEE; became addicted last nite wen mah cuzo made meh chug it ._.
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/31/09
i don't care if i hate you or like you any way like hate same stupid thing i am just in this group read good story's taking part in this is just because i was bored. i ran out of thing to do in on week holiday watch movie finished making my game finished make music video finished anime i was watch complete my game rank up on my xbox and go out with my friends. this was last thing left to do beside watch more animes but there no good anime now sense crunchyroll became boring
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 5/31/09
lol kokochan XD

@ Josh; your really no fun ;~; you come here JUST to read stories instead of chatting around and having fun. That's no fun at all >.>
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/31/09
lol i do chat on crunchyroll i just don't have a lot of thing in common as you lot so no point being friends or even talking. only thing i got say we have in common is liking anime. like no point make friend with people that no interest same as you.
Posted 5/31/09
lol he kept callin meh names cusz i wouldnt drink it '-'
so I PROOVE HIM WRONG ;D
and and he got scared we would get caught XD
even tho they're was like ONE person in teh house..
[we were in teh basement] o_O
and teh person was like...always..sleepingg ^^
so yea o: ~[he has a BIG family btw].
then i gotta stomach ache HALF WAY from drinkin teh whole bottle.
o_o
so i quit n he had ta pour it down teh sink n hide it somewhere in teh trash can XD
it was halarious ~
WHAAAAA DONT LISTEN TO ME KINNIE HRKEJHFKJHEJKLF IMA BAAAD INFLUENCE 8[
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 5/31/09
o-o i can tell O-o...LETS HOPE IT DOESNT AFFECT ME IN THE NEXT FEW YEARS ;D
XD

@ josh: so what if we dont have mnuch in common? And what the? I dont like anime anymore >.> so you cant really assum EVERYONE likes anime when they have a CR -i used to but bleh DRAMA happened <33- SO What about your common things? I dont give a damn, if your personlity is special or atleast you admit your weird at some things, strange and bleh at stuff, i'd love to be friends. Cause thats something in common, you ADMIT your have something weird, and bleh >.>
Posted 5/31/09 , edited 5/31/09
@josh: did jooh jusz...call us 'lot' o_O -RUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNN-
& ~ -nvm- 0.0
i was gon say somethin but its yur opinion/way how joohh makes friends w/ ppl..
15006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 5/31/09
lol how did you guess i am weird ow wait i swear second time i said this on crunchyroll. i like being weird by way its fun. its fun listen to different type of music than what everyone else does. its fun watch anime. its fun play game in till 5 in morning. its just fun to be weird. ow and i miss one thing only other thing in common is like read story's.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.