First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Why are some guys weird?
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09 , edited 6/6/09

tzxazrael wrote:

haha are you kidding? nice, straightforward guys come off as "creepy".


No, there's a difference between being straightforward and being creepy.
"I like you and think we should go on a date," is straightforward.
"I like you and think we should get married! We'll have 3 kids, a big house and a dog named Jack!" Is creepy.


spensaur wrote:

Honestly, girls, society, and guys are all fucked. This is why the divorce rate is so high in USA it's because of the snobby kids who don't learn any manners from their parents. The guys try to be cool assholes to show off and then they get the girl. Then the girl doesn't like that he's an asshole and then goes for a nice guy. Then she finds the nice guy and he's not enough of an asshole, so she cheats on him with an asshole. It's all a vicious cycle, then the guy will find a girl who is a total bitch, but she's hot. He gives up on her because her personality is ugly. So he finds a new girl who isn't as attractive, but she's nice, so he takes advantage and treats her like shit in revenge of the bitch taking advantage of him. Then he gets bored of her and finds a better looking girl with a shitty personality again. And all of this is because of not enough communication between the two. Start communicating ladies and gentlemen, non of us are mind readers, we don't know how you're feeling, or what you want. Tell us, open the fuck up.


I hate to break it to you, but things like this have been happening for centuries. Rich or not, a man or a woman's heart may linger and change.
Posted 6/6/09

wonkywilla wrote:

tzxazrael wrote:
haha are you kidding? nice, straightforward guys come off as "creepy".

No, there's a difference between being straightforward and being creepy.
"I like you and think we should go on a date," is straightforward.
"I like you and think we should get married! We'll have 3 kids, a big house and a dog named Jack!" Is creepy.


i agree. and yet "i really like hanging out with you. maybe we could go for coffee or something some time?" has given girls a startled, deer-in-the-headlights, "please don't hurt me, i didn't mean it" kind of look more times than i can count. and -THEN- they carry on to say "yea sure, we could do that sometime"

so i dunno.
basically it looks to me like.. if -everyone- you meet always seems to have the same problem, maybe the problem isn't them.
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09

tzxazrael wrote:


wonkywilla wrote:

tzxazrael wrote:
haha are you kidding? nice, straightforward guys come off as "creepy".

No, there's a difference between being straightforward and being creepy.
"I like you and think we should go on a date," is straightforward.
"I like you and think we should get married! We'll have 3 kids, a big house and a dog named Jack!" Is creepy.


i agree. and yet "i really like hanging out with you. maybe we could go for coffee or something some time?" has given girls a startled, deer-in-the-headlights, "please don't hurt me, i didn't mean it" kind of look more times than i can count. and -THEN- they carry on to say "yea sure, we could do that sometime"

so i dunno.
basically it looks to me like.. if -everyone- you meet always seems to have the same problem, maybe the problem isn't them.


Maybe you caught them off guard? Or maybe they're a tad bit on the shy side?
I'm not really sure, I'm usually the one making the first move.
Posted 6/6/09

wonkywilla wrote:
Maybe you caught them off guard? Or maybe they're a tad bit on the shy side?
I'm not really sure, I'm usually the one making the first move.


eh, who knows. i think a large part of it is just that i seem to have incredibly bad interpersonal skills. oh, and i'm not psychic. most of the girls i've been interested tell me (years later of course) that they wished i would have made a move. *facepalm*
36195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Cloud 9.
Offline
Posted 6/6/09
I think you should be straight forward, don't beat around the bush. Kids beat around the bush, immature retards beat around the bush, girls beat around the bush. I tell girls straight forward, i like you, let's get some food. Or, i don't like you so i would like to decline that offer of going to disney land for you. OR straight up ask them to make sure it's clear with both parties what is happening. "Okay, so you want to grab some food? Just as friends right?" And she will probably beat around the bush so she doesn't either A. Hurt your feelings, or B. She doesn't want to open up and tell you she has a crush on you yet. And by the time she does want to tell you, it's too late.
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09

tzxazrael wrote:


wonkywilla wrote:
Maybe you caught them off guard? Or maybe they're a tad bit on the shy side?
I'm not really sure, I'm usually the one making the first move.


eh, who knows. i think a large part of it is just that i seem to have incredibly bad interpersonal skills. oh, and i'm not psychic. most of the girls i've been interested tell me (years later of course) that they wished i would have made a move. *facepalm*


Unfortunately, no one's psychic. I know I sure do wish I were. It would save me a lot of troubles.
Posted 6/6/09 , edited 6/6/09

wonkywilla wrote:
Unfortunately, no one's psychic. I know I sure do wish I were. It would save me a lot of troubles.


no kidding there, eh? just once. the lotto 6/49 numbers just -once-. lol
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09

tzxazrael wrote:


wonkywilla wrote:
Unfortunately, no one's psychic. I know I sure do wish I were. It would save me a lot of troubles.


no kidding there, eh? just once. the lotto 6/49 numbers just -once-. lol


14.5 MILLION DOLLARS FTW!
Posted 6/6/09 , edited 6/6/09

wonkywilla wrote:
14.5 MILLION DOLLARS FTW!


hahaha. hell i'll take even the 3.5 million base wednesday draw. stick it in the bank at 2% annually, live off 70k/year.
give up on the whole finding a gf thing, and just go full-on western hikikomori. lol

"who cares if girls are weird! i'm way weirder! now get off my lawn you damn kids!"
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09

tzxazrael wrote:


wonkywilla wrote:
14.5 MILLION DOLLARS FTW!


hahaha. hell i'll take even the 3.5 million base wednesday draw. stick it in the bank at 2% annually, live off 70k/year.
give up on the whole finding a gf thing, and just go full-on western hikikomori. lol

"who cares if girls are weird! i'm way weirder! now get off my lawn you damn kids!"


Pfft!
With 3.5$ Mil, you won't have to look for a GF.
They'll come to you!
Posted 6/6/09

wonkywilla wrote:
Pfft!
With 3.5$ Mil, you won't have to look for a GF.
They'll come to you!


and they can all get off my damn lawn too, for not being interested till i got rich
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09

tzxazrael wrote:


wonkywilla wrote:
Pfft!
With 3.5$ Mil, you won't have to look for a GF.
They'll come to you!


and they can all get off my damn lawn too, for not being interested till i got rich :P


Posted 6/6/09

wonkywilla wrote:

tzxazrael wrote:
and they can all get off my damn lawn too, for not being interested till i got rich :P



AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
i love you. <3
26543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/09 , edited 6/6/09

tzxazrael wrote:


wonkywilla wrote:

tzxazrael wrote:
and they can all get off my damn lawn too, for not being interested till i got rich :P



AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
i love you. <3


Yes, I figured you'd appreciate it as much as I do.

Posted 6/6/09

wonkywilla wrote:
Yes, I figured you'd appreciate it as much as I do.


most certainly. excuse me while i wander off to read the lolcat site. XD
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.