Post Reply || POLL || Who should Kokoro be with in~ ; Memories Of A Tomorrow, Memories Are With You, Memories Of Snowfall?
Posted 6/3/09 , edited 6/3/09
Who do you think she should be with???
Hehehe sorry had to get a little funny with the last choice XD

-a chicken- xD <33


if someone actually voted for that one...o_o..~brings out chain-saw~


~ to see POLL, please open IN FULL PAGE! ! !..or maybe you don't have to?
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/3/09
HAHAHAHAAHAAHAHAHAAA!!
I was about ONE inch from voting chicken xD
But I had to stick with meh choice >w<
Member
6775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / Desert Bluffs
Offline
Posted 6/4/09
go grimmkoro[grimmjow x kokoro]!
Posted 6/4/09
@embie: hahhhh! XD >w<
@toru: ^^

WAITTT..who voted for chicken!? *-*
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/4/09
OMG SOMEONE ACTUALLY VOTED FOR CHICKEN?!?!?
XDDDDDD
WOOW
Posted 6/4/09
IMA KILL THEMMMMMMMMM O-O
XD
lmao >w< WASN'T MEEE!
jooh now MY votee >=3
Posted 6/4/09 , edited 6/4/09
edit: OMG!!!! O_O
JUST realized this after 11 hours? WOW!
toru-chans postttt x3~~~
"GRIMMKORO"
THAT SOUNDS AWESSSSSOMEEEEEEE!
hmmm...
"RYUKORO?"
O-O
OR,
"KORORYU?"

XD

who voted for CHICKEN!??? -stalks-

Damnit T^T Ryura ish winnin
Member
25801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Archangelus
Offline
Posted 6/4/09
I voted for Girmmjow
Posted 6/4/09 , edited 6/4/09
GIRMMJOW!?
XD
yay thanxs angelo >w<
haha 'girl' or, 'germ'
10392 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / On thee couch wit...
Offline
Posted 6/6/09
i voted for grimmjow bcuz my friends and i r fans of him but ur a way bigger fan. WHOEVER VOTED FOR THE CHICKEN IS DEADMEAT (not really dead, just virtual dead)
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/6/09
xD
Woow xD
I still think it's hilarious that someone voted for Chicken xD
Hilarious but SOOO NOT COOL xD
10392 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / On thee couch wit...
Offline
Posted 6/6/09
yea, and way to put emphasis to the SOOO NOT COOL
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/6/09
:3
I LIKE putting emphasis in >w<
it's FUUNN!!
Posted 6/6/09
XDD ahhh wow xP
meeeehh itsz a TIE now >=]]
You must be logged in to post.