Created by lolitaninja
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Who's hotter? (Girls only)
3226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Near the trashcan
Offline
Posted 10/24/09 , edited 10/25/09
3...
6607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / TankRank, on Eart...
Offline
Posted 10/27/09 , edited 10/27/09

lolitaninja wrote:

ti-chan wrote:
---Hmm... I choose KIBA then...
I want to vote for the 3rd .. but.. ^___^ just Kiba Inuzuka

That's Kankuro, not Kiba. Understandable mistake, though!

Oopps... My bad... Hahha. I forget that wasn't Kiba, yes.. he's Kankuro.
Hmm.. they look familiar, aren't they?

648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
....
Offline
Posted 10/28/09 , edited 10/28/09
WHAT'S WITH YE? HOT YE SAY?

ARE YE KIDDING ME?

GO AWAY.
7269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / south east asia..^^
Offline
Posted 10/28/09 , edited 10/28/09
2..

though i don't know any of them.. hahaa
170 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / California
Offline
Posted 10/28/09 , edited 10/28/09
Dude two is the best looking one but they all are ugly
3066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / San Fran
Offline
Posted 10/28/09 , edited 10/28/09

smileD wrote:

Dude two is the best looking one but they all are ugly


If by ugly, you mean Utterly Godly and Lovably Yummy, then yes.
54404 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 10/28/09 , edited 10/29/09
LOL i don't like any of them... but I chose 2 cuz he looks like a badass
135343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In your dreams.....
Offline
Posted 10/28/09 , edited 10/29/09
none of the above
3066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / San Fran
Offline
Posted 10/30/09 , edited 10/31/09

alanaunicorn wrote:

none of the above


No, you must pick one. I gave specific instructions.
1471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / America
Offline
Posted 10/30/09 , edited 10/31/09
HAHA #5!!! CHOOSE THE MOST UGLY [email protected]!!
30256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Davao
Offline
Posted 10/30/09 , edited 10/31/09
None. -.-'
7636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Korea
Offline
Posted 11/14/09 , edited 11/15/09
Dude 2
10638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / cali
Offline
Posted 12/20/09 , edited 12/20/09
uhh. i dont find anime/cartoon guys hot... let alone cute!
10638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / cali
Offline
Posted 12/20/09 , edited 12/20/09

moke111 wrote:

HAHA #5!!! CHOOSE THE MOST UGLY [email protected]!!


nahhh... #4 is the ugliest!
#5 just looks old that's all...
4415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 12/20/09 , edited 12/20/09
2
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.