First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Post Reply Bullet Through the Heart
Posted 6/24/09
HAHAHAHAHHAHA!!!!!!

LOL @ "Tough Love, Baby"

BAHAHAH!
OHHH AND I LIKE "Bullet Through the Heart"
IM DO THAT OOONNEEE :DDDDDD

Lmaoo im STILL cracking up >3<
iLOVE it tho <33333
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/24/09
OMG I saw the title on tha Forum page and started CRACKING UP OMFG! xDDDDD
BAHAHAHAAA xD
Posted 6/24/09 , edited 6/24/09
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
aaahhh my good
-breaths IN and OUT-
Really?? XDD
BUT I LIKE ITTTTTT xDD
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/24/09
YEAH XDD
I like it, but I think it's HILARIOUS that I was mostly Joking when I thought of that xD
Plusssss, I was laughing when I typed it so I laughed more when you liked it x3
Posted 6/24/09 , edited 6/24/09
LOLOLOL lmao
-sings-
OoooHH when I typed itttttt, I also liiiikeeedd itttt, because she typeedddd itttttt, and i liiikeddd ittt
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/24/09
Huuuhhhh??
*confused drool*
Posted 6/24/09
.......it rymed...

So i made it into a song O_O;;;
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/24/09
OOHHH
I thought it was an actual song :3
*does the "I'm silly" dance*
Member
25801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Archangelus
Offline
Posted 6/24/09
*does the pie dance and gives Embie-chan some pastries*
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/25/09
AAAHHH HE SAVED HERRR <3
Aweshum ;D
Posted 6/25/09
>w<

yuuushhhh :3<33333
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/25/09
OMG SHE PULLED THE GUN ON HIM O__O
Wasn't expectin' thaaatt :DD
Aweshummmm >w<
lmao all of a sudden, "Wanna meet my mom?"
Bahahaha I don't know why but I laughed x3
It's all serious and dun-dun-dunnnn, and then he asks if she wants to meet his mommy >w<
He's got a CUTE side xDD

Hehehee... Bunny Gangster >w< oor or or Kitten Gangster >w<
Posted 6/25/09
LOLOL

xDDD
bunny ganster...O_O or kitten gangster XD
lmao and I KNOEE ;333
raaaaaaannddooooooooooooom
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 6/25/09
So wait he said his mom was sick right???
Is she a GOOODDD LADY??
Or a Gangsta Mom?
Posted 6/25/09
mhmm yeaa . >w<
LMAOOo a gangsta momm xD
shes NICE ^^"
LMAO yu'll seeeeeeee =33
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.