First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Marvelous Animes!
6778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Under the Starry...
Offline
Posted 6/25/09
haha... schools days
o_o urhhmmmm

so anyways...
Kono Aozora ni Yakusoku wo
been wanting to watch that O.o

i will soon =x
7076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Canada
Offline
Posted 6/26/09
My advice: Don't watch school days!! unless you like that kind of stuff that stays permanently in your mind because its too horrifying to forget.
7076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Canada
Offline
Posted 6/26/09

happynappyhippo wrote:

Frick School Days - such a messed up anime. Don't waste your time, it was good only to induce nausea.


I agree!!
258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Sinagapore
Offline
Posted 6/26/09 , edited 6/26/09
Warning: Extreme violence in school days! Unless you want an anime with a horrifying experience of girls going mad and killing people, DO NOT WATCH. i will never forget the episode where ****** chopped off the guys ****<--(the body part im refering to is in the upper area, mind you.)
Posted 6/26/09


wow, there's so many School Days haters in crunchyroll.

well, you got to admit, School Days blows, but it is classic due to 'that' thingy (girls gone wild kind of thingy) and its just too psychologic.

plus. you have to change a harem's story once in a while - and they did (the creators) just that.
4101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 6/26/09
Gonna watch the last 2
53948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / UK
Offline
Posted 6/26/09
School Days has the most awesome ending ever you'll ever see in your life. I highly recommend it. And wow, it actually lets me watch it without me changing my age to over 18 =P

Also since I already completeted the three a few months ago I'll pass.
24719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 6/26/09

Sprinkloo wrote:


moratorium wrote:

school days(the characters) really pissed me off i finished it ......but the other 2 i will check out


YES YES YES YES!
FINALLY SOME1 WHO SHARES MY FEELINGS.


i mean cmon why are you going to sleep with someone just so they can stay with somone WTF how does that make sense

i believe thats one one of them did that


its like how gullible can you be?

either way i loved the last episode sp great
24719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 6/26/09 , edited 6/26/09

kawaii_negimamah14 wrote:



wow, there's so many School Days haters in crunchyroll.

well, you got to admit, School Days blows, but it is classic due to 'that' thingy (girls gone wild kind of thingy) and its just too psychologic.

plus. you have to change a harem's story once in a while - and they did (the creators) just that.


eva is a classic..not just for what happened in end of eva cause that was lols shinji shes like in a coma

school days isnt imho

but i dont hate the series jsut the characters are just dumb that is what made me angry
Posted 6/26/09
Don't like any of those on there.
With the exception of Happiness. That one actually amused me a little.
2884 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Right next to you!
Online
Posted 6/26/09
oooo .... sounds cool
Posted 6/26/09

moratorium wrote:


kawaii_negimamah14 wrote:



wow, there's so many School Days haters in crunchyroll.

well, you got to admit, School Days blows, but it is classic due to 'that' thingy (girls gone wild kind of thingy) and its just too psychologic.

plus. you have to change a harem's story once in a while - and they did (the creators) just that.


eva is a classic..not just for what happened in end of eva cause that was lols shinji shes like in a coma

school days isnt imho

but i dont hate the series jsut the characters are just dumb that is what made me angry


yeah. but i was trying to point out how harems turn out to be all the same all the time.

oh well, its your opinion anyways, so yeah.

7722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / On a Coconut Tree :D
Offline
Posted 6/26/09

moratorium wrote:


Sprinkloo wrote:


moratorium wrote:

school days(the characters) really pissed me off i finished it ......but the other 2 i will check out


YES YES YES YES!
FINALLY SOME1 WHO SHARES MY FEELINGS.


i mean cmon why are you going to sleep with someone just so they can stay with somone WTF how does that make sense

i believe thats one one of them did that


its like how gullible can you be?

either way i loved the last episode sp great


haha. he got CHOP CHOP.
498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Iceland Akureyri
Offline
Posted 6/26/09
school days is good and can show you an example that is happening but not nearly like this but who knows,any way its a love story that the boy went out of the line and for some ppl and can feel emotional energy from anime while watching... be prepared cuz there is a big rolercouster in this one and 1 off my friend vomit after seeing where it ends but it might also be cuz he ate something but who knows hehe

happiness is blend of school/love/magic/litle drama ( i think) /silly but i have just watch 3 -6 episodes or less so i cant say much

127 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Lala Land
Offline
Posted 6/26/09
Lolz Yeah... School Days was Marvelous xD When i watche dit was like "This is soo boring" UNtill i hit like episode 5 or 6 and i was like " O_O" But the ending was awsome!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.