FUN: ^ < v
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/3/09 , edited 7/3/09
Okay... You might have encountered this game somewhere before...and note i did not make it...

It's simple...

^ -- you answer a question which was posted above

< -- you post anything about you...anything at all

v -- you ask a question which will be answered by the person below you....


Let's start....

^ no question...

< i'm studying...

v are you addicted to anime?
Moderator
15953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Area 51 - Exactly...
Offline
Posted 7/3/09
^ no shit

< i <3 guitar lol

v sup? lolll
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/3/09
^ not much....

< really bored...

v what do you love to do most of the time?
Moderator
15953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Area 51 - Exactly...
Offline
Posted 7/4/09
^ guitar

< chatting and listening to music...

v wats ur favourite music?
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/4/09
^ hmmm... anything actually...except rap...

< listening to music right now..

v do you listen to linkin park?
Moderator
15953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Area 51 - Exactly...
Offline
Posted 7/4/09
^ nope

< me 2, buckethead! yeah!

v have u heard of buckethead?
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/4/09
^ i've heard of it from you....XD

< still listening to music..and drawin

v have you heard of rascal flatts
Moderator
15953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Area 51 - Exactly...
Offline
Posted 7/5/09
^ no sorry :S

< i saw the movie 'the proposal' XD its ok, chick flick.. but it was good

v have u heard his music tho?
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/6/09
^ nah....

< shouldn't be here...should be studying...lol

v do you like science?
Moderator
15953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Area 51 - Exactly...
Offline
Posted 7/7/09
^ its ok...

< saw the movie the hangover, fucking hilarious!

v shud we add some music to the group?
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/7/09 , edited 7/7/09
^ maybe.... i vote yes...

< eating pancakes...

v are you angry right now?
Moderator
15953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Area 51 - Exactly...
Offline
Posted 7/12/09
^ no why?

< got home from school =.=

v what type of music?
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 7/13/09
^ i dunno...not good at deciding, remember?

< tired.

v what type of music do you think we should put up?
Moderator
35668 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in rose cottage
Offline
Posted 8/27/09
^ ramstine
<its F***ing 12:43 at night!!!
v who is your fav artist?
Moderator
28502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 7,107
Offline
Posted 8/28/09
^ uhmmm... a lot... too many to mention...

< is pissed with her examination score in Chemistry.

v why do you like/love this group? (if you do like it...)
You must be logged in to post.