Post Reply where???
Member
1172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M
Offline
Posted 7/5/09
where can i find this online, to watch? ive looked through yahoo, google, bing and it hasnt given me any awansers, so im coming to blog! aka fourms (usualy and hopefully someone replys with in a YEAR!!! lol but REalYZ i wanna watch it... *puppydog eyes* u.u
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 7/28/09 , edited 12/28/09
I love romeo x juliet!
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 7/28/09

clown564 wrote:

where can i find this online, to watch? ive looked through yahoo, google, bing and it hasnt given me any awansers, so im coming to blog! aka fourms (usualy and hopefully someone replys with in a YEAR!!! lol but REalYZ i wanna watch it... *puppydog eyes* u.u


look at my reply haha
i quoted so you get a notification :]
Member
1172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M
Offline
Posted 7/29/09

Luvyoujamie wrote:


clown564 wrote:

where can i find this online, to watch? ive looked through yahoo, google, bing and it hasnt given me any awansers, so im coming to blog! aka fourms (usualy and hopefully someone replys with in a YEAR!!! lol but REalYZ i wanna watch it... *puppydog eyes* u.u


look at my reply haha
i quoted so you get a notification :]


yea i found it there .. last month (lol) there should be some way to remove that comment>???
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 12/28/09

clown564 wrote:


Luvyoujamie wrote:


clown564 wrote:

where can i find this online, to watch? ive looked through yahoo, google, bing and it hasnt given me any awansers, so im coming to blog! aka fourms (usualy and hopefully someone replys with in a YEAR!!! lol but REalYZ i wanna watch it... *puppydog eyes* u.u


look at my reply haha
i quoted so you get a notification :]


yea i found it there .. last month (lol) there should be some way to remove that comment>???


hmm...okay, i just replaced it with a random comment lol
28 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 1/5/10

clown564 wrote:

where can i find this online, to watch? ive looked through yahoo, google, bing and it hasnt given me any awansers, so im coming to blog! aka fourms (usualy and hopefully someone replys with in a YEAR!!! lol but REalYZ i wanna watch it... *puppydog eyes* u.u


you might have found it by now but you can find it here http://www.animecrazy. net/romeo-x-juliet-episode-list/
Member
12414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 5/9/10
and it's also available now on YouTube (=
hehehe .. i love this anime' adaptation sooo much..
You must be logged in to post.