First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Is it possible that a girl only wants sex in a relationship???
102495 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 7/7/09
Hey, girls like sex too
55846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / M / magic banig
Offline
Posted 7/7/09
SURE! that means we both only want the SAME thing!
Posted 7/7/09 , edited 7/7/09
Why is there so much sex topics in this part of forums? Anyway, yes it's possible. Get a slut or a sex addict. She/he'll want to have you just for sex any day. Me on the other hand, I need a real deep connection in other to have sex with some1.
1040 cr points
Send Message: Send PM GB Post
75 / M
Offline
Posted 7/7/09
hey if a girl that like to have sex alot is call a slut then wtf you call a guy that like to have sex alot?
Posted 7/7/09 , edited 7/31/09
Yes, they can be. It's called friends with benefits. -.-
Posted 7/7/09

Expires wrote:

hey if a girl that like to have sex alot is call a slut then wtf you call a guy that like to have sex alot?


Tru. But I wasn't only talking bout the girl. There's man sluts 2. And if being in a realationship just for sex isn't slutty than what is? Cuz if you're in it just for sex you're bound to break up 1 day n move on 2 sum1 else just for sex. the cycle continues.

8594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/7/09
I don't think so.
Posted 7/7/09

Kippu wrote:

Yeah of course. One of my friend's only purpose is to date guys for 4 months, only for sex, and then dump them. =___=;
She's been doing it for almost 2 years now.


http://www.advicenators.com/qview.php?q=566489

Sound like your friend? xD, lol
And I can't believe that there are 2 answers taht actually said that it was normal

And this would answer the OP's question, too.
Kiki's Customer Support Service
Kiki 
100410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Nova Scotia
Offline
Posted 7/7/09 , edited 7/7/09

Ng291 wrote:


Kippu wrote:

Yeah of course. One of my friend's only purpose is to date guys for 4 months, only for sex, and then dump them. =___=;
She's been doing it for almost 2 years now.


http://www.advicenators.com/qview.php?q=566489

Sound like your friend? xD, lol
And I can't believe that there are 2 answers taht actually said that it was normal

And this would answer the OP's question, too.


No. That's nothing like my friend. My friend isn't a sex addict, she just doesn't want a serious relationship. She only dates men for sex, nothing more. If her and the guy end up going out for 4 months, she dumps him and finds another.

The link you gave me was about two couple that were addicted to sex. Which btw, I think is normal. Especially if you're a teen. The couple in the story will eventually slow down. I don't understand how this relates to the thread or my post.
Posted 7/30/09
yes
7055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / NY
Offline
Posted 7/30/09
Girls need sex just as badly as guys do. If a girl is not getting what she needs from a guy she going to go elsewhere and get it.

Sometimes a girl just wants sex out of the relationship...that doesnt make her a hoe....she just has special needs that have to be satisfied.
688 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/30/09
No shit. People have urges.
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / US
Offline
Posted 7/30/09
Hey remember that song that was popular in the 90s, it totally was about a girl that was only in a relationship for sex.
"Self Esteem" by The Offspring.

There was a hit song written about this so of course it's common!

Anyway, yeah I know girls that are like that, I know men that are like that. Big deal.
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 7/30/09
I don't know. A lot of girls love sex so much.
For me if I love the girl, I'll love her so much. Not for the sex or anything.
I don't know how's feel about me? She could love me or just want the sex
all the times. So I don't know.
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 7/30/09 , edited 7/30/09

FlameKiss wrote:

if your a guy HOW CAN YOU KNOW if the girl you love is sex is their motive?

I mean you love the girl and wtf they dont love you

and what you know she love you because you share experiences in bed?!



If she push you to have sex with you everyday or 2 days. I don't know. It's her choice.
Some girls don't love you that much,all she loves is sex. She wants to feel good.


You just have to wait for awhile. Just see what happend, dude. If she loves you, she'll
stay with you forever. Never broke up with you. If she call you, said how are you doing and care
about you. That's how you know if she loves you.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.