New Year Resolutions!
S19
12299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / I wanna be in Atl...
Offline
Posted 12/27/07
Hey guys...In this topic, you can share with us what your plans are for next year...If you want to share with us...You can write from 1 to 3 things your gonna do...It doesn't matter if its big or small changes...If you wanna share go ahead!
Well I guess I'll go first...

I've got to improve on my driving and drawing...
I'll work harder for this year...'coz we can't afford to slack in class anymore.
And I think I've gotta slim down too...my fats are killing me...period.
1342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippinas
Offline
Posted 12/27/07
my new year's resolution.......is

i will do what people call....

discipline
339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Look up, Look dow...
Offline
Posted 12/27/07
Hmmmmm....
My New Year's Resoulution is to...

1. Study Harder for my New School.

2.Be more active in Soul Society.

3.Hope to be a captain??^^
Jk.
339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Look up, Look dow...
Offline
Posted 12/27/07

S19 wrote:

Hey guys...In this topic, you can share with us what your plans are for next year...If you want to share with us...You can write from 1 to 3 things your gonna do...It doesn't matter if its big or small changes...If you wanna share go ahead!
Well I guess I'll go first...

I've got to improve on my driving and drawing...
I'll work harder for this year...'coz we can't afford to slack in class anymore.
And I think I've gotta slim down too...my fats are killing me...period.

I agree with the drawing parts. i'm Ok i guess....

1342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippinas
Offline
Posted 1/4/08

mantaj wrote:

Hmmmmm....
My New Year's Resoulution is to...

1. Study Harder for my New School.

2.Be more active in Soul Society.

3.Hope to be a captain??^^
Jk.


u can =)
339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Look up, Look dow...
Offline
Posted 1/4/08
Nah, i'm happy to be a Vice.
Member
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Singapore-JurongW...
Offline
Posted 1/7/08
I just hope to receive results that won't make me cry in the whole school hall ^^ Well if its tears of happiness its okay ;p
339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Look up, Look dow...
Offline
Posted 1/7/08

xbabyflame wrote:

I just hope to receive results that won't make me cry in the whole school hall ^^ Well if its tears of happiness its okay ;p

haha me to..

Member
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Singapore-JurongW...
Offline
Posted 1/15/08
gd luck to u mantaj ^^
339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Look up, Look dow...
Offline
Posted 1/17/08

xbabyflame wrote:

gd luck to u mantaj ^^

Thanks a lot!^^

You must be logged in to post.