First  Prev  1  2  Next  Last
[Game] Ikuto X Amu love story 5
Member
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / With my buddies....
Offline
Posted 7/13/09
Hi-hi!
I'm making my second topic! My first one was not a sucess... Hehe...

I want this one to be posted by someone at least.

It's very easy. Just write a LOVE story about Amu and Ikuto. But, I have a few rules and instructions to tell you...

1. Amu is 21 and she's a fashion designer.
2. Ikuto is 22 and he's a violinist.
3. They live together but their NOT married.
4. No perverted things allowed.
5. Have fun!

225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ♥
Offline
Posted 7/13/09
haha why not any pervy things lol jk
Member
3987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On mother earth :)
Offline
Posted 7/13/09

kawii_kasumi wrote:

haha why not any pervy things lol jk


i was just about to ask that lol
225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ♥
Offline
Posted 7/14/09
haha nice pic ikutoluva12
yay lulus here!
Member
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / With my buddies....
Offline
Posted 7/14/09
Cause a certain person, *cough cough* made the "Ikuto X Amu story 3" VERY perverted...
Member
876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/17/09
DUDE its funny that way!!!
and thats how it gets good! and more people would want to join in.
am I right?
Member
2311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/18/09
but pervertness is sooo ikuto... if there's none... then.. the "story ikuto" isnt really the real ikuto then.. (so many ikuto's ;] )
Member
876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/18/09

iipinkex3 wrote:

but pervertness is sooo ikuto... if there's none... then.. the "story ikuto" isnt really the real ikuto then.. (so many ikuto's ;] )


We just have to LOVEEEE Ikuto!!!
Member
2311 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/18/09
i know rytee!! his pervert personality suits him so fiinnneeeeee
Member
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / With my buddies....
Offline
Posted 7/18/09
Yeah. What I mean is MINOR pervertedniss=allowed but MAJOR pervertedniss=NOT ALLOWED!!!
Member
876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/18/09
is this story going to start soon
but ugh no pervertness....
Member
242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a BOX :D
Offline
Posted 7/18/09 , edited 7/18/09
Lets start.? o_o

Amu Had 4 shugo chara Ran Miki Su and the unhatched Dia
Member
876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/18/09
[but i didnt want amu be like 21and ikuto 22 and living together, it doesnt feel right]


Amu: What am I suppose to do with this one?
???: break it.
Amu: Who said that?
Ran: Amu.*points*
Member
1563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / With my buddies....
Offline
Posted 7/19/09
Urgh! Can't you understand! Okay, I'm gonna be straight. Ikuto pervertedniss=YES
Ikuto and Amu having SEX=NO! Geez, You made me say this.
Member
876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/19/09
what ever happens, happens.

(SOMEONE CONTINUE)


First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.