What do you think about the latest fillers?
Member
4771 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York, United...
Offline
Posted 7/23/09
Like the episode with the beach or the one about Ikkaku and Yumichika staying at Keigo's house?
Or if you aren't at the latest episode yet, in general, do you like the fillers?


-Personally, I liked the beach/swimsuit filler, mainly because it was kind of funny. Although... I really wanted to see the top 3 espada fight. =[ Out of all the fillers, I hated the bount arc the most. I felt like I was going to quit watching Bleach just because of it... I'm so glad I didn't
1418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / NO
Offline
Posted 9/9/09
I agree with the bounts arc. I hated it. It was mostly boring until Ichigo went hollowfied and when the bount made it to the Soul Souciety
122 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/8/09
the zanpakutou filler is definitely the coolest ever!!
1953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 12/10/09
Usually the fillers are really hit and miss. It ranges from pretty good to flat out awful. I like the current filler arc although I'll say that it seems to betting worse though after starting out so good. Last few episodes have been kinda flat.
Member
1331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/10/09 , edited 12/10/09
this ZANPAKUTO ark has dragged tooooooooooooooooooooooooooooooooooo long already......

it started intresting, but should have been finished by now....

i started to hate it

P.P. Never watched the bounto arc
1953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 12/11/09
With the Bounto arc, I'll say this, it gets a ton of hate, but honestly imo it wasn't as bad as people make it out to be. The biggest problem with it is that it was sooo long. Like 46 episodes I think. If it were shorter, I don't think people would hate it as much. One of the good things about it is that it shows Ichigo's hollow getting stronger. So it fits in with the overall story leading up to Ichigo turning to the vizards for help gaining control of his hollow. Plus in the storyline, there was a time period before Aizen could use the Hygokyu so it actually worked.

WIth the Amagi arc, that one just pissed me off. It had it's moments but overall was just annoying. It was mainly annoying because that one was completely separated from the story. And yes, you're gonna say it's a filler and that's how it's supposed to be but still, I was annoyed lol. But overall it was just lame. Stupid little princess girl getting attacked every two seconds. The best part of the whole arc was probably Kira's fight. I thought his fight was cool. He finally was just like F**k it and took someone out lol
Member
14978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/14/09
I haven't watch the Zanpaktou arc but I read the stories about it. BORES ME -.-

The bount arc was killing me. It sucked so much. Basically, the fillers are better than Naruto ones but still somewhat crap.
1554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 12/14/09
Og god I'm mainly not a filler hating person !!! but I have soooo many things against this one that's killing me will may be I had more hope for this filler but for me it's getting desapointing
will but i got to see zangetsu the old man so I'm not that mad!!!
You must be logged in to post.