First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply N e w M o o n Pardodies!
Posted 7/24/09 , edited 7/26/09
-COMING SOON-





Read Twilight parodies I already got completed~~~


HF ;DDD

[C]* ay_bay_bay






8D Here it comes, the NEWMOON PARODIE(S)! XD


NewMoon Parody # 1 :D





Edward: Bella....I'm leaving you.
BellaTotallyDoesntGiveaShit: Oh man! Oh well...TOODLES!
Edward: ........Toodles?......
Bella: YUP! Ya know...see you later! PEACE OUT TO THE EAST SIDE! ADIOS! BAI!
Edwordtoyourmother: .....I don't think you understand me, Bella. I'M LEAVING YOU, I DON'T WANT YOU ANYMORE.
Bella: Oh, poo!
Edward: ................
Bella: SOOO, SMELL YOU LATERR!
Edward: No...Bella...I will not smell you later, I'm never coming back to Forks...ever.
Bella: Yeah, okay. I'ma go drink some tea now, so could you bother me later?
Edward: -Sigh- Farewell.....
Bella: PEACE!
-Later after Edward left-
Bella: OMG I MISSS HIMMM SOOOO MUCCCCCCHHHHHHHH!
Charlie: ............Uh....
Bella: IT'S LIKE, I HAVE THIS HUGE HOLE IN MY HEART NOW!
Charlie: .........Didn't you want him to go?
BellaPissed: NEVER! MY ANT-MAN...IS GONE...WHY!?!?!?
Charlie: ......Someone is over-dramatic.
Bella: I JUST FREAKEN LOST THE LOVE OF MY LIFE! THE ONLY REASON TO LIVE!! DAMN IT!
Charlie: ...............Pie.
Bella: -SIGH- Charlie, you are SO not being a good dad right now!
Charlie: ...Do you want to go out to eat?
Bella: UH NO DAD! WE ALWAYS GO OUT TO EAT!
Charlie: I feel like nibbling on an ear.
Bella: Huuuuuuuuuuuuuuuuuuh?!
Charlie: OH nothing! Never mind, GOTTA GO NOW, TTUL!
Bella: O_O.......
-The next day-
A few days passed now and I already miss my ant-man, it's like my own personal hell here. What with Charlie and his strange ear nibbling ways.
Jacob: HI BELLA!
Bella: Hey, Jake.....
Jacob: Washup!?
Bella: -Sigh- Oh nothing......thinking.
Jacob: About?
Bella: ......Pie.
Jacob: Oh, so you don't wanna tell me..
Bella: It's not that........actually yeah it is, ITS EXACTLY THAT.
Jacob: -weeps & sniffs- W-w-well...I understand....Ima go tear off some wolves heads, I'm hungry. Your next.



END TO #1 NEWMOON PARODY XD
Member
6775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / Desert Bluffs
Offline
Posted 7/25/09
MWAHAHAHAAAAAAA!!!!~ 1st post!~
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 7/25/09
Why is it that Bella's lips look HUGE in that picture?????
O____O
AND WHY'S SHE SO CLOSE TO JACOB??? She never considered loving him as a man D: She only EVER thought of him as a friend T__T

ANYWAYYY
I WANNA SEE THESE PARODIES!!!
Posted 7/25/09
LMAO xD
embie dont get jealyyyyyyyy =3
lmao i like tha fact that shes so close to him OVO
BAHAHA and Edward is jus like....'GRRR T^T'

XD
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 7/25/09
PSSSSSSHHH
Who's Jealous??
NOT ME ^^
Because I know how the story ENDS >:D
Have you finished it yet Koko-chan??
Posted 7/25/09
o-o..finished wat exactly? XP
14198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ~somewhere in the...
Offline
Posted 7/25/09
I can't wait to read them ^^
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 7/25/09
New Moon O__O the booooook :3
Posted 7/25/09
Nopee xD
lmao im like on pg...uhh ALMOST 500 8D
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 7/25/09
lolo kokochan owo
new moon wa boring for me =w=
and cant wait O:
Posted 7/25/09
;.; man all books bore meh AT ONE POINT, jus somtimes they dont ^^
which is like..................rarely :D
so yea.
BOOKS BORE MEH >O<
Twilight did too, and i noe other books will teww xD
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 7/25/09
LOL
XD
the book that bore me to sleep waas breaking dawn =w=
so boring </3 D:
Posted 7/25/09
Hahaa lmao man now i dont wanna bother bying it :DD
wait wats after Newmoon?
BreakingCHICKEN or Eclipse? XDD
Creator
63251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my own little...
Offline
Posted 7/25/09
Eclipse is next, then Breaking Dawn :3
And haha it BORED you Kinnie??
Well I don't think it'll bore Koko-chan, it's got LOTS of Jacob in it XD
Member
24801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / o-o places =3
Offline
Posted 7/25/09
psh thats what bored me T_T
and in new moon D:
eclipse of okayyy =w=
bored=made me put it down D:
and dont read for like weeks 8D
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.