First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Sense of humour
1734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Melbourne
Offline
Posted 12/28/07
I think dead girls can't say no.

But they can't say yes either.
4344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / auckland
Offline
Posted 12/28/07

aqjuvenileorion wrote:


supermalv wrote:


aqjuvenileorion wrote:

I don't really mind, but I think its better to be with someone who is lacking a sense of humour~


It'll help if you wanna illustrate to us as to what the reasons are


Hmm, I'm not too sure how to explain it in words. Its more like the people around me crack jokes which are of same patterns and as you hear the same jokes again and again, you wouldn't laugh at the jokes anymore.
Yet, they still kept on cracking the same ones. So I think it would be best for me who lives with people who have a lack in sense of humour or don't say jokes to have a more quiet and peaceful life~


it does give you that sickening feeling when you have to force a laugh though..
21869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Sleepy Land
Offline
Posted 12/28/07

supermalv wrote:


aqjuvenileorion wrote:


supermalv wrote:


aqjuvenileorion wrote:

I don't really mind, but I think its better to be with someone who is lacking a sense of humour~


It'll help if you wanna illustrate to us as to what the reasons are


Hmm, I'm not too sure how to explain it in words. Its more like the people around me crack jokes which are of same patterns and as you hear the same jokes again and again, you wouldn't laugh at the jokes anymore.
Yet, they still kept on cracking the same ones. So I think it would be best for me who lives with people who have a lack in sense of humour or don't say jokes to have a more quiet and peaceful life~


it does give you that sickening feeling when you have to force a laugh though..


Yeah, and after they've seen the fake smile, they still kept on saying the same or similar ones...-_- haiz...
2102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Harem world... Wh...
Offline
Posted 12/28/07
I think I've got too much sense of humor and I laugh too much too! I don't know how to control my laughter sometimes damn it! Can someone please tell me how control laughter?
4344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / auckland
Offline
Posted 12/28/07

emberslave wrote:

I think I've got too much sense of humor and I laugh too much too! I don't know how to control my laughter sometimes damn it! Can someone please tell me how control laughter?


dear, i think you have a giggling teenage girl syndrome.. hehe lol jk
mm i wish i'm like you though o_O
coz sometimes i find myself unable to laugh genuinely.
you shouldn't try to control it wth? cherish it!
2397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Mars
Offline
Posted 12/28/07
I have hard cold humor that probably will haunt you for the rest of your life.
13551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 12/28/07
I'm sometimes funny. Nuff' said~
5719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/28/07
My sense of humor is decent at best, Some things i will find hilarious and some others i can't even force a laugh. When in with my friends i will crack jokes now and again (to relieve myself from the same jokes my friends love to recycle) and for the most part half are extremely funny, the other half doesn't even get a chuckle.

It is important to have a sense of humor though, laughing is a fun part of life
2102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Harem world... Wh...
Offline
Posted 12/28/07

supermalv wrote:


emberslave wrote:

I think I've got too much sense of humor and I laugh too much too! I don't know how to control my laughter sometimes damn it! Can someone please tell me how control laughter?


dear, i think you have a giggling teenage girl syndrome.. hehe lol jk
mm i wish i'm like you though o_O
coz sometimes i find myself unable to laugh genuinely.
you shouldn't try to control it wth? cherish it!
Yeah I guess you have a point. But I laugh sometimes at the wrong time!! Don't you think that that would be annoying???

1028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Singapore
Offline
Posted 12/28/07
It would be funny
23316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Doha, QATAR
Offline
Posted 12/28/07
Mm i'm more of a wit , dark , mean, lame, sarcastic joker.. eventually they would laugh .. no one can say no to my lameness ..
315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Philly
Offline
Posted 12/28/07
i think Carlos Mencia said it best "If you're not laughing, then you're not living"
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 12/28/07
i don't know...
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 12/28/07
Humor...you mean like this? I like this picture. lol


955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 12/28/07
i usually laugh at lame jokes. lols cant help it and my friends will stare at me with a questioning look. stupid actions makes me laugh like hell too. gawd.. makes me wanna watch gaki no tsukai now .. that show will make anyone laugh i guess.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.