First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Sense of humour
3417 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Hueco Mundo
Offline
Posted 12/28/07
want to find humor??

www.encyclopediadramatica.com...

lots of Lulz

854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 12/28/07
Yeah. We shouldn't lack sense of humour because having this value makes the worl a much better place. For me, I think I'm alright with it. ^_^ I love sarcasm. Eheh.
Posted 12/28/07
haha i dont know.. i usually laugh most of the time.. O_O'' even when something is not funny....
1140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36
Offline
Posted 12/28/07
I am not funny at all, but I know funny people, I laugh at them
31689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / California
Offline
Posted 12/28/07
ermmm....I laugh at mostly everything...
And I am the one who makes people laugh and feel better...--; It's very tiring.
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Brazil
Offline
Posted 12/28/07
HUAHUAHUAHAUHAUHAUAHUHA. Nice! I have a weird sense of humor, but i really liked yours, you from above there, yeah, there! So you lick yourself! HUEHUEHEHUEEUHEUHEUHEHEU.
Still, LOL.
I like really weird things. Well i can't describe my humor... =s
3260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Some where
Offline
Posted 12/28/07
All my friends said that I'm too sarcastic, and only a few persons get it (Only the persons that know me)
1078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Yeah
Offline
Posted 12/28/07
I'm not sarcastic.
welook 
17501 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / havent u noticed...
Offline
Posted 12/28/07
lmao i have 6th sense of humor
4344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / auckland
Offline
Posted 12/29/07
6th sense of humour..
i dunno why but it kind sound scary to me
4086 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/29/07
im sarcastic at times but i have my limits, as for my jokes...endless
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 12/29/07
i laugh at sexual jokes...im wierd like that
913 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Toronto
Offline
Posted 12/29/07
I'm a very sarcastic and dry humoured person. Sometimes can be insulting, which gets me into trouble, but i enjoy it =P
I also like when people fart in the middle of detention and stupid kid stuff.
As well as shouting "PORN" at random times. =D
698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / samseongdong
Offline
Posted 12/29/07
i hate sarcastic humour coz it may offend the sensitive fellows.
i try not to laugh bout those but sometimes i just cant help it.
im easy to make laugh haha
Posted 12/29/07
would someone please lock this thread?
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.