First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
The quickest/slowest anime deaths
41 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Belgium
Offline
Posted 8/14/09

CelestialMalice wrote:

Teresa from Claymore's death was so quick even she didn't see it coming.

You stole my line!
And hell, I was shocked!
Posted 8/16/09 , edited 8/16/09
One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so f'ed up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.
4004 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 8/16/09

jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.
176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Antigo, WI
Offline
Posted 8/16/09
There's many instances where Dokuro-chan from Bokusatsu Tenshi
kills Sakura-kun.

Most are pretty fast lol... like, one second.

I highly recomend watching Bokusatsu Tenshi, it's hilarious.
O_o
Posted 8/16/09

xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz

307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Your Mom.
Offline
Posted 8/16/09 , edited 8/20/09

cdplayer6 wrote:


Dairyking wrote:

fastest -> the guy with glass from FMA who gets owned by Lust


lol i can't believe that guy couldn't stop her with his alchemy >.>
Btw, check out Monty Ouum's vids, "dead fantasy" features a long ass death( imaginary) of Tifa.


wow, the fights are really long but i don't get bored ^_^ , i wanted yuna to die but cloud had to butt in....... yuna= azerath?
4004 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 8/16/09

jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19


2980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / underwater with b...
Offline
Posted 8/16/09
Korutsuchi from bleach...one second will feel like hundreds of years....
Posted 8/16/09

xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19





The whole gantz anime was f'ed up that video was from the arc where they fought the statues yeah that was a lot of deaths in that part the one where the girl kei kishimoto gets acid spilt on her mid body and you can see her spine and her mid body melting off i was like wow...limbs flying all over the place like elfen lied lol but that was the best arc of the series i just hate the ending so much they should have made it like the manga but watever. When the monk died i laughed my ass off but i think he deserved it.
4004 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 8/16/09

jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19





The whole gantz anime was f'ed up that video was from the arc where they fought the statues yeah that was a lot of deaths in that part the one where the girl kei kishimoto gets acid spilt on her mid body and you can see her spine and her mid body melting off i was like wow...limbs flying all over the place like elfen lied lol but that was the best arc of the series i just hate the ending so much they should have made it like the manga but watever. When the monk died i laughed my ass off but i think he deserved it.


HEHE YA>>>> OPEN THE SPOIL THING

.
26750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California's Proj...
Offline
Posted 8/16/09 , edited 11/8/09

xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19





The whole gantz anime was f'ed up that video was from the arc where they fought the statues yeah that was a lot of deaths in that part the one where the girl kei kishimoto gets acid spilt on her mid body and you can see her spine and her mid body melting off i was like wow...limbs flying all over the place like elfen lied lol but that was the best arc of the series i just hate the ending so much they should have made it like the manga but watever. When the monk died i laughed my ass off but i think he deserved it.


HEHE YA>>>> OPEN THE SPOIL THING

.


do u know whatsoever different between the manga and the anime?
Posted 8/16/09

cdplayer6 wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19





The whole gantz anime was f'ed up that video was from the arc where they fought the statues yeah that was a lot of deaths in that part the one where the girl kei kishimoto gets acid spilt on her mid body and you can see her spine and her mid body melting off i was like wow...limbs flying all over the place like elfen lied lol but that was the best arc of the series i just hate the ending so much they should have made it like the manga but watever. When the monk died i laughed my ass off but i think he deserved it.


HEHE YA>>>> OPEN THE SPOIL THING

.


do u know whatsoever different between the manga and the anime?


The manga is still ongoing i think where it changed was after the statue arc where they fight all those statues the kurono alien doesnt happen in the manga everything after that is different

4004 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 8/16/09 , edited 8/16/09

do u know whatsoever different between the manga and the anime?

No........................ ask jesse_turc he's the one that read it.....
And i dont think,,,, that it end....i think its still on going its like at chapter 301

26750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California's Proj...
Offline
Posted 8/16/09

jesse_turc wrote:


cdplayer6 wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19





The whole gantz anime was f'ed up that video was from the arc where they fought the statues yeah that was a lot of deaths in that part the one where the girl kei kishimoto gets acid spilt on her mid body and you can see her spine and her mid body melting off i was like wow...limbs flying all over the place like elfen lied lol but that was the best arc of the series i just hate the ending so much they should have made it like the manga but watever. When the monk died i laughed my ass off but i think he deserved it.


HEHE YA>>>> OPEN THE SPOIL THING

.


do u know whatsoever different between the manga and the anime?


The manga is still ongoing i think where it changed was after the statue arc where they fight all those statues the kurono alien doesnt happen in the manga everything after that is different



oh i see...... i guess the kurono alien is how they ended the anime. btw, do u know what chapter in the manga does it start differing from the anime?
Posted 8/16/09

cdplayer6 wrote:


jesse_turc wrote:


cdplayer6 wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:


xBlue_Skyx wrote:


jesse_turc wrote:

One of the most longest and most disturbing deaths for me was Nishi from gantz when he was fighting that alien that kept saying yuzu-kun, then he made Nishi's eyes pop out bleeding out of his ears and mouth dude was practically dead then while he was begging for help and everyone was just watching that was so fucked up, took like a whole episode for him to die was kinda sad at the end since he was saying stuff like mom forgive me over and over again.


DUDE i keep quoting you..... Weird...

LOL i totally agree with you............. Damn your comments are funny :D.


Omg i just went to rewatch this scene on youtube in the english dub wow it sounds so sad... this is probably one of the saddest deaths in any anime ever but its graphic and has strong language so if you dont like to see stuff like that you better not watch it anyways thers the link if you wanna watch it couldnt find it in japanese episode 11 of gantz




Ya it was iinda sad...... but i was kinda smiling while watching it..... lol

check this: watch it all if u want,,, you will see alot of killing but at 1:38 and 1:58 (ew,,, you will see them being cut in half it was kinda sad)....
i like the best when he shoot his head at 1:19





The whole gantz anime was f'ed up that video was from the arc where they fought the statues yeah that was a lot of deaths in that part the one where the girl kei kishimoto gets acid spilt on her mid body and you can see her spine and her mid body melting off i was like wow...limbs flying all over the place like elfen lied lol but that was the best arc of the series i just hate the ending so much they should have made it like the manga but watever. When the monk died i laughed my ass off but i think he deserved it.


HEHE YA>>>> OPEN THE SPOIL THING

.


do u know whatsoever different between the manga and the anime?


The manga is still ongoing i think where it changed was after the statue arc where they fight all those statues the kurono alien doesnt happen in the manga everything after that is different



oh i see...... i guess the kurono alien is how they ended the anime. btw, do u know what chapter in the manga does it start differing from the anime?


90 something i dont remember somewere around the 90s
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.