First  Prev  1  2  Next  Last
Why is Sasuke So Badass??
634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / O_O'.......lol
Offline
Posted 8/4/09
Really why is sasuke so cool and Badass!!!
11995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Anime world...
Offline
Posted 8/4/09
Simple.

He wears dark colours and walk around like an emo. Not only that, he is the last of the Uchiha Clan and he is pretty powerful with sharingan.
And Sasuke is not as nearly as annoying as Naruto.

634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / O_O'.......lol
Offline
Posted 8/4/09
yup i have to agree with u he is so cool with his attitude and his personality
422 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 8/4/09
He seems like a pretty gay character to me..

1017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Candyland
Offline
Posted 8/4/09
Simple. He isn't. He's a self-absorbed jerk-off that can't find a reason for living without something to fucking avenge.

He can't see a good thing when it bitch-slaps him in the face, and refuses to GET OVER HIMSELF.

Naruto, on the other hand, has to work for everything he has; he's the main character for a reason. Naruto, despite having the entire village hate his guts for an unfair reason, saved their sorry asses from Pain. Hell, he even the sorry asses that were already dead. Naruto is the awesome one, and he's proven it time and time again.

When has Sasuke proven anything? The only fight he wins was staged! Naruto has outdone him every time.
11995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Anime world...
Offline
Posted 8/4/09

Lavi_Orangeparty wrote:

yup i have to agree with u he is so cool with his attitude and his personality


Then, why are you asking why Sasuke is a badass?
634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / O_O'.......lol
Offline
Posted 8/4/09
i dont really think he is gay but i do think he is a jerk sometimes
634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / O_O'.......lol
Offline
Posted 8/4/09
im asking because sometimes i think to myself why do people think he is so badass
11995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Anime world...
Offline
Posted 8/4/09

rena921 wrote:

Simple. He isn't. He's a self-absorbed jerk-off that can't find a reason for living without something to fucking avenge.

He can't see a good thing when it bitch-slaps him in the face, and refuses to GET OVER HIMSELF.

Naruto, on the other hand, has to work for everything he has; he's the main character for a reason. Naruto, despite having the entire village hate his guts for an unfair reason, saved their sorry asses from Pain. Hell, he even the sorry asses that were already dead. Naruto is the awesome one, and he's proven it time and time again.

When has Sasuke proven anything? The only fight he wins was staged! Naruto has outdone him every time.


HAHAHA!!! That's true... Sasuke needs to be slapped and kicked around even so, he is the dude that provides the angst and revenge crap for the anime.
11995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Anime world...
Offline
Posted 8/4/09

falche wrote:

He seems like a pretty gay character to me..



LOL!!! Tat juz so funny...
1907 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / look under your bed
Offline
Posted 8/4/09
The forums have reached a new level of fail IMO.
21223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/4/09

bio-rhythm wrote:

The forums have reached a new level of fail IMO.


It's depressing. No one even reported it, jfc.
18372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Baldwin
Offline
Posted 8/4/09
lol okay but anyways he pretty badass but a pain in the ass at the same time lol... too much of naruto+sasuke in the story but naruto series is still a great series to follow.
1907 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / look under your bed
Offline
Posted 8/4/09 , edited 8/4/09

Sekushi_Sushi wrote:


bio-rhythm wrote:

The forums have reached a new level of fail IMO.


It's depressing. No one even reported it, jfc.


Usually by now, this thread would have been filled with "STFU and GTFO" pics

What the hell happened!? D:
10 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / St. Paul,NE
Offline
Posted 8/4/09
who nows mate. god knows.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.