Created by mandylee900
First  Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Next  Last
Post Reply Do you live in the USA?
7578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 12/17/12
Nope! I am a proud Canadian<333
365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 12/18/12
lol
144109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/18/12
YES
1747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / United States,New...
Offline
Posted 12/20/12
yes i do
27261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Australia
Offline
Posted 5/19/13
Nope, not even on the American continent
16626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 5/23/13
Aye i live in the USA the greatest nation in the world! and possibly the greatest pile of shit thanks to idiocy! just look at fox news! the land where a news org. has the right to lie to you!
28481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Canberra, Australia
Offline
Posted 5/24/13
'Straya!
11401 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / United States
Offline
Posted 5/24/13
yeah i live in the USA
20410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / Portland, OR
Offline
Posted 6/2/13
West Coast is Best Coast!!
20267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 6/3/13
nuuu
10034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Utah, USA
Offline
Posted 6/4/13
Yep and i'm happy here
74 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/13
yep me to
17562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Los Angeles
Offline
Posted 6/8/13
( . Y . )
23755 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Colorado
Offline
Posted 6/9/13
Hello from Colorado! I'll be your Colorado buddy!
15816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ʙᴇʜɪɴᴅ ʏoᴜ
Offline
Posted 6/10/13
I live in a unknown planet
First  Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Next  Last
You must be logged in to post.