First  Prev  1  2  Next  Last
Did it surprise you when you found out that Kaname is Yuuki's ....
19559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / Zhiganshina
Offline
Posted 8/10/09
did it shock you guys when you found out that
Kaname Kuran is actually Yuuki's older brother ?!

i mean, i actually had the clearest thoughts that
yuuki and kaname are related ! but i REALLY,
REALLY, did NOT expect for it to be true !

i seriously freaked out .

grahhhhhhhhhh !!!!!! i seeriously hate kaname though !

Zero and Yuuki are much cuter together ! <33333
not that my opinion should matter but, as i was saying ;

DID IT SHOCK YOU GUYS ?!
4026 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Texas, United States
Offline
Posted 8/10/09
Not really, I noticed the similarities a lot earlier and kept wondering: "Those two're related...wait is Kaname Yuki's father!!?!?!?!" so the whole "She's his little sister" thing didn't scare me as much as my first thought
Member
1728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / U DONT NEED TO KNOW
Offline
Posted 8/28/09
they look very much like siblings when i first watched vampire knight so it didnt scare me.
165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Brooklyn
Offline
Posted 8/29/09
Lmfaoo they do look alike. i was more creepd out he said she was born to be his wife & shiiit WTF EWW. she belonsg with someone non blood related to her. liek ZERO <3 lol
67561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Kyoto
Offline
Posted 9/3/09
yes it really did surprise me. i mean like dang i wouldn't have guessed
Member
5801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / somewhere in Mala...
Offline
Posted 9/27/09
they do look alike, but i dont even realise they r siblings

i like kaname, but when i know that kaname n yuki are siblings, i think, uh.. siblings are not supposed to be together. i know in this anime, pure blood vamps marry with their siblings to keep their blood, but, i feel a bit uneasy. but, meh.. they belong to each other. but then, i wonder if yuki rlly love kaname. i dunno, i hate yuki. she supposed to just clarify everything n say clearly who she love the most.



Posted 10/8/09
no someone spoiled it before and they looked alike so it made sense
169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 10/18/09
no , he is just her step brother.
261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 10/19/09
wha you mean they look alike? alllll anime character design by the same creater looks the same.
Member
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 10/30/09
I kinda had it spolied too. But when I found out, I still thought it was so strange. I'm like "OMG THEY ARE SIBLINGS? NO WAY!" I still think they make a good couple no matter what
566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 10/30/09 , edited 10/30/09
They look alike a lot!! I mean, practically same eyes and hair. It's kinda funny! They should have been twins
Member
14978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 10/31/09
It kinda did surprise me but then I went through it. ^^
Member
346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Cross Academy
Offline
Posted 12/29/09
Yeah, it really did. I was like "WFT!" I never thought that they could be siblings... ^^
Member
7103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / far away with stars
Offline
Posted 12/30/09
so do me .... i mean , they r bro & sis ^^!
0 has 2 b with her
Member
500 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / United States
Offline
Posted 1/23/10
I was kind of guessing or hinting a bit that they were brother and sister because they kind of look the same
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.