First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
SHINee's youngest memeber, Taemin: Bullied at school?
2398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / the States
Offline
Posted 12/21/09
they r so mean!!!
god i wanna KILL those stupid dumb***es
they are SO MEAN!!
why cant they just leave him alone??!!!!!
just because somebody doesnt talk back to you doesn't mean its ok to bully and harrass them!!!!!
jeez....... btw this is off topic but...... doesnt oppa have any friends in school? he should be allowed to transfer
and why are there no adults or teachers or whatever people seeing htis? or are they just seeing it and ignoring!!??
don't worry oppa, those mean *** bullies will stop!
taemin hwaiting! u can do it!
argh i am so bad at those ef***** b*****!!!!
i wanna go to korea and to taemin's school and beat those guys UP!!!!
y do people have to go to schoo anyway?????
if there was no school i could go to korea anytime and there wouldnt be so many kids being bullied!!
and what do those kids mean " he's not as tall as i thought" or " you think your so big just cause you're a celebrity"
of course oppa is tall!! and handsome too!!!! so shut up you ass*****!!!
and how can somebody really think they're so big when u make them feel so low!! just bullly urself if u like bullying so much!!
and those stalker girls r so mean! " y don't u hold noona's hand? u don't like noona's hand that much? u hurt noona's heart...."
he is to nice! dont take advantage of people!!! if u wanna stalk people stalk some other stalkers!!
omg i HATE THOSE BULLIES AND A******* AND THOS SICK STALKER FAN GIRLS!!! what happened to adults trying to stop bullying?
i mean if they're so many posts on the web by netizens and alll that they should KNOW
its not like they nvr go on the net!!!!
so mad...... and im so sad for oppa........... taemin hwaiting! you can do it!
14302 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/22/09
WTF!?! they are just jealous~~

because of taemin's cuteness.. die all of you crazy people~






7 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 12/30/09
so sad. jiayous taemin! but i noe he will be fine he is a strong guy and matured a lot since his first debut preformance.
Posted 12/30/09
I am pretty sure other people are getting bullied too in that school not just him. I don't see they thread on CR. People get bullied everyday that's life and if you don't stand up to them you will keep getting bullied. So if he not standing up for himself he deserves it.
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / wang zi's arms
Offline
Posted 1/1/10 , edited 1/1/10
awwwww, my poor taemin!
i hope he's ok
we all love u taemin <3
706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 1/9/10
oohh~poor taemin....
FIGHTING!!!
Posted 1/10/10
omg how could sumone do a thing like that?
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 1/10/10
wow he's always lower his head.. it must be hard for him
Posted 1/10/10

JiYongOppa_BigBang_Sarang wrote:

they r so mean!!!
god i wanna KILL those stupid dumb***es
they are SO MEAN!!
why cant they just leave him alone??!!!!!
just because somebody doesnt talk back to you doesn't mean its ok to bully and harrass them!!!!!
jeez....... btw this is off topic but...... doesnt oppa have any friends in school? he should be allowed to transfer
and why are there no adults or teachers or whatever people seeing htis? or are they just seeing it and ignoring!!??
don't worry oppa, those mean *** bullies will stop!
taemin hwaiting! u can do it!
argh i am so bad at those ef***** b*****!!!!
i wanna go to korea and to taemin's school and beat those guys UP!!!!
y do people have to go to schoo anyway?????
if there was no school i could go to korea anytime and there wouldnt be so many kids being bullied!!
and what do those kids mean " he's not as tall as i thought" or " you think your so big just cause you're a celebrity"
of course oppa is tall!! and handsome too!!!! so shut up you ass*****!!!
and how can somebody really think they're so big when u make them feel so low!! just bullly urself if u like bullying so much!!
and those stalker girls r so mean! " y don't u hold noona's hand? u don't like noona's hand that much? u hurt noona's heart...."
he is to nice! dont take advantage of people!!! if u wanna stalk people stalk some other stalkers!!
omg i HATE THOSE BULLIES AND A******* AND THOS SICK STALKER FAN GIRLS!!! what happened to adults trying to stop bullying?
i mean if they're so many posts on the web by netizens and alll that they should KNOW
its not like they nvr go on the net!!!!
so mad...... and im so sad for oppa........... taemin hwaiting! you can do it!


Yeah, I don't mean to be a smartass or anything but if there was no school, you still couldn't go to Korea.

No school = no education.
No education = no knowledge.
No knowledge = no job.
No job = no money, therefore, no Korea for you.
14593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Upside Down Faery...
Offline
Posted 1/10/10
wow. poor dude.
liked by girls.
bullied by boys?

=/

sucks to be a young entertainer.
why doesn't he just change hs then?
or get home study,
unless thats only in America?

187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Melbourne, Australia
Offline
Posted 1/10/10
I hope he gets stronger by this..

I guess it's natural for guys to hate him because they're jealous they're not him.

And it's natural for girls to stalk him.
I mean, if you lived close to his school...you'd want to stalk him too, right?

Though, those stalker fans are taking it a bit to far.

I'd probably would like to see him once, and maybe give him a gift~
1448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / under the chilly...
Offline
Posted 1/11/10
oh no! how could they do dat to shinee's maknae! they're so irritating! grr.
2398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / the States
Offline
Posted 1/11/10
*sigh* i know.........so sad
BUT, if i was super rich, like if my parents were billionares or something .......
i could, BUT, my parents aren;t so.........
Posted 1/13/10
I really feel pity for Taemin
266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Bandung, Indonesia
Offline
Posted 2/14/10
I've read this one and..
yeah, i don't know why did they do that
bullying at school is a classic problem at school but still it can't be ignored
someone has to stop the bullying

maybe those people just got envious for their inabilities
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.