First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Floor3
The elders
17262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Not Tellin XP
Offline
Posted 8/12/09


-walks into room-
hihi new roomie daddy put me in the same room as u ^^
The elders
1911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / holdin her whipin...
Offline
Posted 8/12/09

uzamaki_property wrote:

"Hello I'm Kira nice to meet u." She smiled. "I'm just turning this person into a vampire."


well girls daddy's gotta go. Kira, take care of the newbie while im gone *kisses u on forehead* Katy, play nice ok *kisses u on forhead*
allright well be back later.
Posted 8/12/09

vamp_anime_connor wrote:


uzamaki_property wrote:

"Hello I'm Kira nice to meet u." She smiled. "I'm just turning this person into a vampire."


well girls daddy's gotta go. Kira, take care of the newbie while im gone *kisses u on forehead* Katy, play nice ok *kisses u on forhead*
allright well be back later.


Aww okey daddy. I'll be sure to show her around okey *kisses ur cheek*
The elders
1911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / holdin her whipin...
Offline
Posted 8/12/09

uzamaki_property wrote:


vamp_anime_connor wrote:


uzamaki_property wrote:

"Hello I'm Kira nice to meet u." She smiled. "I'm just turning this person into a vampire."


well girls daddy's gotta go. Kira, take care of the newbie while im gone *kisses u on forehead* Katy, play nice ok *kisses u on forhead*
allright well be back later.


Aww okey daddy. I'll be sure to show her around okey *kisses ur cheek*


ok bye c yall later
Posted 8/12/09
Okey bye bye *waves*
Posted 8/12/09

cutepuppydog97 wrote:



-walks into room-
hihi new roomie daddy put me in the same room as u ^^


Hello nice to meet u. I'm Kira *hugs u*
The elders
17262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Not Tellin XP
Offline
Posted 8/12/09


Hello nice to meet u. I'm Kira *hugs u*

nice to meet u too . call me katy -hugs back- im a bit hungry anything good

Posted 8/12/09

cutepuppydog97 wrote:



Hello nice to meet u. I'm Kira *hugs u*


nice to meet u too . call me katy -hugs back- im a bit hungry anything good



Okey Katy. Daddy said he saw someone walking around outside.
The elders
17262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Not Tellin XP
Offline
Posted 8/12/09


hmm thanks brb -after feasting on the blood returned before a blink of an eye- filled me up -smiles after wiping some blood of mouth- so wat u doing just standin in the hallway

Posted 8/12/09

cutepuppydog97 wrote:



hmm thanks brb -after feasting on the blood returned before a blink of an eye- filled me up -smiles after wiping some blood of mouth- so wat u doing just standin in the hallway



I like to wonder around a lot gives me time to think nd explore the house.
The elders
17262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Not Tellin XP
Offline
Posted 8/12/09 , edited 8/12/09


hmm thanks brb -after feasting on the blood returned before a blink of an eye- filled me up -smiles after wiping some blood of mouth- so wat u doing just standin in the hallway



I like to wonder around a lot gives me time to think nd explore the house.



i heard that there is a newbie in the room next to us
Posted 8/12/09

cutepuppydog97 wrote:



hmm thanks brb -after feasting on the blood returned before a blink of an eye- filled me up -smiles after wiping some blood of mouth- so wat u doing just standin in the hallway



I like to wonder around a lot gives me time to think nd explore the house.



i heard that there is a newbie in the room next to us


Yeah thts just Chris-kun he hasn't showed up yet which is weird.
Posted 8/12/09
"Wonder where everyone is?" Kira said while walking next to the person she turned into a vampire.
The elders
1911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / holdin her whipin...
Offline
Posted 8/13/09

uzamaki_property wrote:


vamp_anime_connor wrote:


uzamaki_property wrote:

"Hello I'm Kira nice to meet u." She smiled. "I'm just turning this person into a vampire."


well girls daddy's gotta go. Kira, take care of the newbie while im gone *kisses u on forehead* Katy, play nice ok *kisses u on forhead*
allright well be back later.


Aww okey daddy. I'll be sure to show her around okey *kisses ur cheek*


ok im back *smiles warmly*
Posted 8/13/09


"Aww I missed u! Dang it! All well I'm getting hungry." She walked outside nd sat down on a bench.

First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.