First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Is Cigar Smoking Cool?
5699 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Superjail
Offline
Posted 8/13/09
Whoever thinks that smoking makes them look cool is an idiot.
I smoke because it helps in stressful moments, and it helps me and my issues...
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / SYDNEY
Offline
Posted 8/13/09
I smoke and I don't really like it when people say I hate smokers because they don't really know the person, it's prejudice towards smokers that comment it's just as bad as being racist towards one race.
26021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / KPOP WORLD!
Offline
Posted 8/13/09
dont smoke it bad health and u will stink
2030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Toronto, Ontario
Offline
Posted 8/13/09
My dad smokes in the car. Completely uncool, total waste of money, kills your health, etc.
Posted 8/13/09
Nope. If you smoke, you will only smeel like fucking shit
Posted 8/13/09
Yes, okay. I occasionally smoke a cigar one or twice every year but it's not for showing off.
It actually relieves my stress.
Posted 8/13/09
There's a difference between looking cool and being cool.
Posted 8/13/09

Hitarishini wrote:

My dad smokes in the car. Completely uncool, total waste of money, kills your health, etc.


Yeah, That gets really annoying, Both of my parents do it.
53 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Lost in Transaction
Offline
Posted 8/13/09

Tetsuya_00 wrote:

Doesn't look right for a young person to smoke cigar, they don't fit the image.
Actually it quite fits dont you think?

3597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / who cares?
Offline
Posted 8/13/09
no of course
sucking poison is cool? no way.
540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Kikiriki
Offline
Posted 8/13/09
Ugh no. It's not cool at all, and they should get rid of the habit right away. I know it's hard to, but you can achieve it if you work hard, and really want to be healthy. Others have, and that's what makes them cool. Get rid of the temptation I say.
1347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anywhere :)
Offline
Posted 8/14/09
It's a big NO-NO... Coz it is reaLLy bad for s0me0ne's heaLth... (& i g0t caugh of it everytime i get cL0se to s0me0ne wh0 sm0kes) lol ^^
5183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / La La Land
Offline
Posted 8/19/09
aha thats what they think..
nope i think its stupid cause you get
lung cancer..so their uncool
1562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / wanka land, where...
Offline
Posted 8/19/09 , edited 8/19/09
to be really honest, brutally honest even =_=

It actually LOOKS cool, this shit is hard to smoke, and it's expansive, but it looks good on someone who can take it XD.And in general those who smoke it that i know of are chill people, so im thinkin they are cool too XD.

but I wouldn't smoke it x_x, if you're not supposed to inhale cuze it's too strong, what's the point >_>
Posted 8/19/09
Cigars are gay.
Only fags trying to pass themselves off as rich smoke cigars.
Cigarettes are cool.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.