First  Prev  1  2  Next  Last
[JNews] Bomb Threat at Ueto Aya Concert
15965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / land of the risin...
Offline
Posted 8/27/09 , edited 8/27/09
the Japanese wikipedia article on actress UETO AYA has been locked from editing after someone
post a bomb threat, it was discovered Thursday

the message declared that explosive would be used to kill everyone attending an UETO AYA event
on "august 31" apprently reffering to her "happy magic" event at odaiba zepp Tokyo

that event will be her first live concert in close two days .

Tokyo police are investigating the matter and have warned the events organizer to increase security

criminal charges may be brought against the person responsible for the threat

credits:tokyograph



this is all in the news this morning

------------------

if this is true WTF who the hell would want to kill such a wonderful woman

-----------------

171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 8/27/09
O.O why would anyone wanna kill her??

omg this is so serious...
Posted 8/27/09
oh wow o.O
someone tried to do that with Nana Mizuki last year
7876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♪Inside Your Head♫
Offline
Posted 8/27/09
Aya Ueto?? what did she do?! She's a great woman! Someone's just jealous
15965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / land of the risin...
Offline
Posted 8/27/09
yeah the news also shocked me and it's always a headline on the every news I saw this day
2232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / San Diego
Offline
Posted 8/27/09
WoooOOwww talk about jealousy? So many people would hate that person if something happened to Aya Ueto or he fans...Including me!!! They should delay the concert or check where they're having the concert first and yeah the security should be tighter..like not letting people bring bags inside... I hope she has a safe concert!!! Why would they even think of doing such things?...well I could think of a lot of things why they would, I mean Aya is pretty, talented, and a loving person...it's jealousy! Be Safe Ueto AYa!!
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 8/27/09
o crap. I'm going to miss her movies :O
53942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 8/27/09
One question;

Why would someone post a bomb threat on a Wiki article? ._.
1197 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 8/27/09
OMG nooo =O

maybe becuz shes very happy person and people who would want to bomb are most likely depressing
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/27/09
Um wtf
Posted 8/27/09
isn't aya ueto the one in the himitsu arashi VIP episode or the one with Nyu the panda in shimura zoo??

Anyways.. the person who'll bomb the place is non other than an Anti-Fan.. Darn the guy.. he/she must be stopped~!
15965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / land of the risin...
Offline
Posted 8/27/09

PikaxxNchi wrote:

isn't aya ueto the one in the himitsu arashi VIP episode or the one with Nyu the panda in shimura zoo??

Anyways.. the person who'll bomb the place is non other than an Anti-Fan.. Darn the guy.. he/she must be stopped~!


uhm yeah she's on VIP arasgi last last thursday I don't know the culprit must be really jealous or maybe he/she tired of seeing ueto aya cuz aya is been the number. 1 actress in 4 consecutive years her popularity is unstopable
244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / in the middle of...
Offline
Posted 8/27/09 , edited 8/27/09

mimeportcrush wrote:

WoooOOwww talk about jealousy? So many people would hate that person if something happened to Aya Ueto or he fans...Including me!!! They should delay the concert or check where they're having the concert first and yeah the security should be tighter..like not letting people bring bags inside... I hope she has a safe concert!!! Why would they even think of doing such things?...well I could think of a lot of things why they would, I mean Aya is pretty, talented, and a loving person...it's jealousy! Be Safe Ueto AYa!!


the threat might just a prank .... a joke by someone who had nothing to do with his life....but honestly I'm really pissed off the first time that I'd read this news... WTF with them.... it's aya's 1st concert after 2 years and they're trying to ruin it? shit!!! damn those haters they should go to hell first!!! BTW I agree with you that they should implement tighter security....

gosh poor aya cha she must be worried..... :(
GANBATTE AYA CHAN!!!
244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / in the middle of...
Offline
Posted 8/27/09

Nyarth wrote:

One question;

Why would someone post a bomb threat on a Wiki article? ._.


because they are tired of messing their own life that's why they wanna ruin someone... damn those


hikobuf wrote:

o crap. I'm going to miss her movies :O


please don't say that....nothing will gonna happen *crossfingers*

Posted 8/28/09
Wow.
i hope this is all a joke.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.